hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új kreatívvezetés a DDB-nél

Az érkező Galácz Karolina és Balogh Zsolt lesznek a DDB Budapest kreatívvezetői, Andrew Kontra távozik.

hirdetés

2017. június 1-jétől az újonnan csatlakozó Galácz Karolina, a Young & Rubicam (Y&R) eddigi társ-kreatívigazgatója és Balogh Zsolt lesznek a DDB kreatív vezetői.

Balogh Zsolt hat éve csatlakozott a DDB-hez, 2014 óta innovációs kreatívigazgató. Új pozíciójában is hozzá fog tartozni a kreatív fejlesztések digitális és innovációs oldala. A kreatív csapatokat Galácz Karolinával közösen fogják vezetni, és mindketten tagjai lesznek a menedzsmentnek.

Galácz Karolina
Galácz Karolina
Andrew Kontra távozik kreatívigazgatói pozíciójából, erről az ügynökség közleménye így fogalmaz: „Tervei között szerepel, hogy több időt szenteljen a családjának és szenvedélyének, a vintage autók felújításának. Továbbra is a DDB közelében szeretne maradni új kollaborációs lehetőségeket keresve.”

Az ügynökséget vezető Hannes Wirnsberger így írt a váltásról: „Nagyon örülök, hogy Karolina csatlakozik a DDB-hez. Meggyőző tehetség, ezt bizonyítják a legjobb nemzetközi fesztiválokon, mint például Cannes-ban elért eredményei. Jól illeszkedik majd a DDB kultúrájához, amelyet jobban definiál a szabadság, mint a kötöttségek, és ez bizonyosan úttörő munkákat fog eredményezni. Zsolti mindig is a DDB-ötletek és -munkák középpontjában állt.” Hannes szerint az új vezetésű csapat „erősebb, kultúrában gyökerező ötletekkel” fog előállni a márkák számára. (A teljes vízió itt olvasható.)

Balogh Zsolt
Balogh Zsolt
„A szakmában eltöltött 10. évemben büszkén csatlakozom a DDB nagyszerű csapatához. Az ügynökséget mindig megkülönböztette versenytársaitól utánozhatatlanul erős kultúrája. A DDB konzisztensen bizonyította, hogy egy olyan hely, ahol a valódi együttműködés, a hozzáértés és a kreativitás korábban elérhetetlen szintre tudja emelni a márkákat. Most, hogy egyesítjük erőinket a DDB kiváló ügyfeleivel és az ügynökség a piacon egyedülálló kvalitású szakembereivel, semmi kétségem afelől, hogy a DDB életében egy új momentum következik, életünk eddigi legjobb munkáival” – mondta Galácz Karolina.  

„Nagyon jó érzés úgy dolgozni, hogy nap mint nap inspiráló, a kreatív ötletekért élni-halni tudó emberekkel vagyok körülvéve. Együtt nagy dolgokra vagyunk képesek. Karolinával azon leszünk, hogy maximálisan kihasználjuk ezt az ügynökségben rejlő különleges potenciált, hogy még több izgalmas projektet tudjunk megvalósítani” – nyilatkozta Balogh Zsolt.

Galácz Karolina
„Az ELTE-n tanult és azóta az Ogilvy, a Grey és a Y&R csapatát erősítette. A Y&R-nél töltött három és fél éve alatt segítette az ügynökséget abban, hogy háromszor is az Év ügynöksége legyen. Munkáit díjazták a Cannes Lions, a The One Show, a London International Awards, a Eurobest, az Art Director’s Club Global, a New York Festivals, az Epica, a Webbys és több regionális eseményen. Zsűrizett a Clio, a Dubai Lynx, a London International, a Golden Drum és idén a Cannes Lions versenyén is” - fogalmaz a DDB közleménye.

 

Balogh Zsolt
„17 évvel ezelőtt ugrott fejest a reklámszakmába, amikor csatlakozott a Leo Burnetthez. Kezdetben az art direkcióra koncentrált, majd kreatív energiáit fokozatosan elkezdte úttörő interaktív kampányokra fókuszálni. 2011-ben csatlakozott a DDB Budapesthez, ahol megalapította az ügynökség digitális és innovációs divízióját. Zsolt többszörös díjazott, többek között nyert már Cannes Cyber Lion-t és Innovation Grand Prix-t a Golden Drum fesztiválon. Közel 100 elismerésével valószínűleg a legtöbb díjjal rendelkező digitális kreatív Magyarországon” - írják a DDB-sek Balogh Zsoltról.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Neo Interactive felelt az átalakításért.

Jönnek a Mások! Animált plakát is készült.

Ráadásul menekült művészek alkotásain keresztül.

A tőle megszokott agyament stílusban.

Nyári műsorstruktúrára vált a csatorna, lesznek szünetelő műsorok.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Hosszabbított nevezési határidő: május 26.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Idén kilencedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 26.

Content+Marketing Award díjátadó és workshop május 31-én.

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: június 7.

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

hirdetés
hirdetés