hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új kreatívigazgató a Human Telexnél

Monori Bálint korábban az ügynökség art directora volt, kis kitérő után tért vissza.

hirdetés

Senior art directorként távozott és kreatívigazgatóként tért vissza a Human Telex Advertising & Eventhez Monori Bálint Gusztáv. Közben a McCann Budapest, majd a Cafe Communications csapatát erősítette, ahol head of art pozíciót töltött be. Az ügynökségnél a kreatívigazgatói pozíció egy ideje betöltetlen volt.

Bálint a 13 éves pályafutása alatt többek között a Dreher, a Pilsner Urquell, a Herz, az OTP Bank, a Porsche, a Magyar Állami Operaház, a Whirlpool, a Coca-Cola, a MasterCard, az E.ON, a Walmark, a K&H Bank, az Egis, az Arany Ászok, a Kőbányai, a Vodafone, a Rossmann, a Telenor, a Danone, a MOL és a Borsodi márkákon is dolgozott.

Több díjnyertes kampány kötődik a nevéhez, részt vett például a 2018-ban Golden Drum nyertes Audi – Audio Studio projektben, az azt megelőző évben pedig a Cannes Corporate Media & TV Awardson Internal Communication és Human Resources kategóriákban Arany Delfint nyert E.ON Safety F1rst: Sütő Zoltán története című film megalkotásában.

„Nagy örömmel tértem vissza a Human Telex csapatába és hatalmas várakozással tekintek az elkövetkező időszakra. Az ügynökség nagy előnye az erős rendezvényes és promóciós láb, ugyanakkor ne feledjük el, hogy a Telex TVC kategóriában is több Arany Pengét és Arany Effie-t bezsebelt már. Ezt a kedvező hagyományt is szeretnénk erősíteni a jövőben az ATL munkák, valamint a digitális megközelítés megerősítésével” – emelte ki Monori Bálint.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés