Új kreatív vezető a Kraftwork Reklámügynökség élén
Mattyasovszky Ádám lead kreatívként csatlakozott a Kraftwork csapatához.
Szintai-Molnár Péter kreatív vezető távozásával a Kraftwork reklámügynökség átalakította kreatív csapatát. A bővüléssel és frissítéssel a céljuk az, hogy 2021-től igazodjanak az új kihívásokhoz és ügyféligényekhez - írja közleményében a Kraftwork.
Mattyasovszky Ádám új lead kreatívként érkezett a Cafétól a kreatív csapat élére. Ádám több mint 10 éves reklámos tapasztalattal rendelkezik, és olyan ügynökségeknél is dolgozott szövegíróként és senior kreatívként, mint az Ogilvy Budapest, a Mediator, az ACG Budapest vagy a Laboratory Group. Ügyfelei közt szerepel a Soproni, a Ferrero, a Decathlon, a Stada, a Műtárgyak Éjszakája, a Toyota/Lexus, a WING, az OTP Bank, a Pick, a Skoda, az Audi és a Rama.
Ádám és a már 5 éve a cégnél lévő head of art, Murár Robi koncepcióalkotásban, a kreatív csapat fejlesztésében és a szinergiák kihasználásában, valamint az ügyfelek kreatív stratégiájának frissítésében segítik az ügynökséget.