hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új kommunikációs igazgató a Hold Alapkezelőnél

Aki valójában visszatérő munkatárs.

hirdetés

Grosser Beatrix irányítja 2018 januárjától a Hold Alapkezelőnél a marketing és kommunikációs területet. Csak részben nevezhető új vezetőnek, 2007 és 2012 között ugyanebben a pozícióban dolgozott a cégnél, csak azt akkor még Concorde Alapkezelőnek hívtak. Az elmúlt években szülési szabadságon volt.

Grosser Beatrix

Grosser a budapesti Corvinus Egyetemen szerzett diplomát európai tanulmányok és kommunikáció szakirányon, de folytatott mesterfokú tanulmányokat Clermont Ferrand egyetemén is. Első munkatapasztalatait a közigazgatásban szerezte, majd az MKB Bank kommunikációs főmunkatársa lett. 2007-ben került a Concorde Alapkezelőhöz.

Dávid Alexandra

Elődje, Dávid Alexandra is marad a cégnél. Ő 2013-tól töltötte be a marketingigazgatói posztot, mely során több online platform fejlesztésben is részt vett a Hold Alapkezelő és a Hold Alapforgalmazó különböző üzletágaiban. 2018-tól digitális üzletfejlesztési igazgatóként folytatja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés