hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új kategóriákkal jön az idei Lollipop

A tavalyi év fontos újítása és rekordnevezése után idén ismét újdonságokkal érkezik a Kreatív Csoport által szervezett 2015-ös Lollipop. Többek között azzal, hogy a verseny pontjai már nem csak a MAKSZ és a Kreatív közös M+ Listáján, hanem a Pr Toplistán is szerepelnek majd.

hirdetés

Ami viszont nem változott, hogy idén is az elmúlt egy év legjobb btl- és azon túlmutató kommunikációs megoldásait keressük, a nevezéseket pedig október 2-ig várjuk. A tavalyi megmérettetésre rekordszámú, 151 nevezés érkezett, kibővített zsűri értékelte a pályázatokat, a Lollipop eredményei pedig első alkalommal számítottak bele a Kreatív-MAKSZ közös M+ Lista eredményébe is.

Ehhez képest még további fejlesztések és újdonságok várhatók idén mind a verseny zsűrizését, mind annak szakmai súlyát tekintve. Az egyik legfontosabb, hogy új zsűrizési rendszert vezetünk be: a tavalyi kibővített létszámú zsűri után idén kétfordulós lesz a zsűrizés. Az első, online fordulóban ügyféloldali marketingkommunikációs szakemberek pontozzák a nevezéseket, a másodikban pedig a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ), a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) és Kreatív 3-3 delegáltja vesz részt.

Nagyon fontos újítás még, hogy a dobogós helyezések és a shortlistes eredmények továbbra is pontot érnek az M+Listán, a pr kategóriában díjazottak pedig a Pr Toplistán léphetnek előre.

A Lollipop 2015-ért kapható pontok


A Lollipop M+ Lista pontszámai

súly: 50

Grand Prix (Lollipop 2015 - Legjobb btl-megoldás): 250

Arany: 150

Ezüst: 100

Bronz: 50

Shortlist: 25

A pr kategória pontszámai a Pr Toplistán:

Súly: 70

Grand Prix: 280

Arany: 210

Ezüst: 140

Bronz: 70

Shortlist: 35

 

Újdonság még a versennyel kapcsolatban, hogy új kategóriarendszert vezetünk be. Ennek a lépésnek a célja az, hogy a verseny még jobban alkalmazkodjon a marketingkommunikációban jelenleg használt legújabb eszközökhöz.

A Lollipop 2015 Ügynöksége mellett új fődíjak is lesznek, ilyen a Lollipop 2015 Ügyfele Díj, amely a legsikeresebben szereplő megbízónak járó fődíj. A címet az ügyfélnek készített kampányoknak adott díjak mennyisége határozza meg. A címet csak olyan ügyfél nyerheti, amelyik legalább egy kategóriában aranyat nyert és van legalább egy másik olyan alkotása, amelyet shortlistre juttatott a zsűri. Idén lesz először Lollipop 2015 – Legjobb btl-megoldás, amely fődíjat a kategóriagyőztesek közül választja ki a zsűri a második fordulóban.

A tavalyi, Trafiq bárban tartott díjátadón 23 bronz, 20 ezüst és 9 arany - összesen 52 díjat és egy Év ügynökségei fődíjat osztott ki a zsűri, amelyet az Isobar kapott.

A Lollipop 2015 nevezési határideje október 2., további részletek a verseny aloldalán találhatók!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Love, Death & Robots egyik epizódjában végzett digitális effektekért kapták az Annie-díjat.

A SorozatWiki információi szerint az RTL Magyarország, a TV2 és a Viasat is bedarál saját gyártású műsort.

Nagyívű, Sissitől egészen Mészáros Lőrincig eljutó összeállítás az osztrák és magyar nézőknek.

A Media1 biztosnak véli, hogy jövő csütörtöktől minden munkanap megjelenik az ingyenes újság.

Először osztják majd ki a „Live Communication” díjakat, amire 2019-es rendezvényekkel lehet pályázni.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés