hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új kategóriákkal jön az idei Lollipop

A tavalyi év fontos újítása és rekordnevezése után idén ismét újdonságokkal érkezik a Kreatív Csoport által szervezett 2015-ös Lollipop. Többek között azzal, hogy a verseny pontjai már nem csak a MAKSZ és a Kreatív közös M+ Listáján, hanem a Pr Toplistán is szerepelnek majd.

hirdetés

Ami viszont nem változott, hogy idén is az elmúlt egy év legjobb btl- és azon túlmutató kommunikációs megoldásait keressük, a nevezéseket pedig október 2-ig várjuk. A tavalyi megmérettetésre rekordszámú, 151 nevezés érkezett, kibővített zsűri értékelte a pályázatokat, a Lollipop eredményei pedig első alkalommal számítottak bele a Kreatív-MAKSZ közös M+ Lista eredményébe is.

Ehhez képest még további fejlesztések és újdonságok várhatók idén mind a verseny zsűrizését, mind annak szakmai súlyát tekintve. Az egyik legfontosabb, hogy új zsűrizési rendszert vezetünk be: a tavalyi kibővített létszámú zsűri után idén kétfordulós lesz a zsűrizés. Az első, online fordulóban ügyféloldali marketingkommunikációs szakemberek pontozzák a nevezéseket, a másodikban pedig a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ), a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) és Kreatív 3-3 delegáltja vesz részt.

Nagyon fontos újítás még, hogy a dobogós helyezések és a shortlistes eredmények továbbra is pontot érnek az M+Listán, a pr kategóriában díjazottak pedig a Pr Toplistán léphetnek előre.

A Lollipop 2015-ért kapható pontok


A Lollipop M+ Lista pontszámai

súly: 50

Grand Prix (Lollipop 2015 - Legjobb btl-megoldás): 250

Arany: 150

Ezüst: 100

Bronz: 50

Shortlist: 25

A pr kategória pontszámai a Pr Toplistán:

Súly: 70

Grand Prix: 280

Arany: 210

Ezüst: 140

Bronz: 70

Shortlist: 35

 

Újdonság még a versennyel kapcsolatban, hogy új kategóriarendszert vezetünk be. Ennek a lépésnek a célja az, hogy a verseny még jobban alkalmazkodjon a marketingkommunikációban jelenleg használt legújabb eszközökhöz.

A Lollipop 2015 Ügynöksége mellett új fődíjak is lesznek, ilyen a Lollipop 2015 Ügyfele Díj, amely a legsikeresebben szereplő megbízónak járó fődíj. A címet az ügyfélnek készített kampányoknak adott díjak mennyisége határozza meg. A címet csak olyan ügyfél nyerheti, amelyik legalább egy kategóriában aranyat nyert és van legalább egy másik olyan alkotása, amelyet shortlistre juttatott a zsűri. Idén lesz először Lollipop 2015 – Legjobb btl-megoldás, amely fődíjat a kategóriagyőztesek közül választja ki a zsűri a második fordulóban.

A tavalyi, Trafiq bárban tartott díjátadón 23 bronz, 20 ezüst és 9 arany - összesen 52 díjat és egy Év ügynökségei fődíjat osztott ki a zsűri, amelyet az Isobar kapott.

A Lollipop 2015 nevezési határideje október 2., további részletek a verseny aloldalán találhatók!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

A Jägermeister Brass Band egy 9 tagú fúvószenekar, aminek tagjait még a jobb emlékű 2019-ben kezdte keresni az italmárka.

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

Október első hetében a Hegyvidéki Sirály sétányra, a MOMkult elé kerül a vásár.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés