hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új ingyenes budapesti napilap indulhat Pesti Hírlap néven

A Media1 értesülései szerint novemberben jelenik meg az újság.

hirdetés

Kerényi György főszerkesztésével új budapesti napilap indul – írja a Media1. Információik szerint az újság – aminek vélhetően Pesti Hírlap lesz a neve – indulását októberre tervezték, de végül novemberben jelenik meg először, és a Lokálhoz hasonlóan az utcán terjesztik majd.

Az új pesti Hírlap tulajdonosa a Prágában élő Milkovics Pál, akinek több tévécsatornája is van és korábban szerette volna megvásárolni a Magyar Nemzetet, a Heti Választ, az online kiadásaikat és a Lánchíd Rádiót is működtető kiadót Simicska Lajostól.

Az újság munkatársairól egyelőre kevés információ van, a Media1 úgy tudja, még toborozzák a csapatot. Egyelőre csak Kerényi neve tűnik biztosnak, aki 2006 és 2010 között a Kossuth Rádió főszerkesztője volt, majd a Vs.hu-nál volt alapító-főszerkesztő, 2015-től a szlovák közszolgálati média magyar adójánál dolgozott tanácsadóként és műsorkészítőként, azután 2017 tavaszán Botka László MSZP-s miniszterelnök-jelölt és szegedi polgármester invitálására az MSZP-nél volt kommunikációs igazgató, majd fél éven át a szegedi városházán volt kommunikációs vezető, de ezután visszatért Szlovákiába a Pátria Rádióhoz.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online, Media1)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés