hirdetés
hirdetés
hirdetés

HR-es weboldalt indít a PPH Media

Új hr-, illetve üzleti site-ot és márkát indít Magyarország vezető szaklapkiadója, a Kreatív és az Üzlet & Pszichológia lapokat is megjelentető PPH Média. A kiadó több nyomtatott kiadványával – Business Next, Üzlet & Pszichológia – és rendezvénysorozataival – Üzlet & Pszichológia Akadémia, JobXperience – már korábban is megszólította az üzleti döntéshozókat, most e termékekre alapozva bővíti ilyen típusú tartalmait a Hrpwr.hu site-tal, illetve további hr tematikájú rendezvényekkel.

hirdetés

A Hrpwr.hu egy napi frissítésű online felület, melynek neve a hr erejét fejezi ki, vagyis azt, hogy minden cég hosszú távú sikere az ott dolgozó emberek tehetségétől, motiváltságától és a csapatösszhangtól függ. Az Üzlet és Pszichológiát is jegyző Gábor Fanni által vezetett szerkesztőség meggyőződése, hogy a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben minden gazdasági vállalkozás számára kiemelkedő fontosságú a megfelelő munkaerő kiválasztása, képzése és megtartása. Az új márka ezeken a területeken kíván segítséget nyújtani a cégvezetőknek és a hr területével foglalkozó szakembereknek.

Gábor Fanni
Gábor Fanni

Az olvasók naponta találhatnak új tartalmakat a Hrpwr.hu-n, ahol szakértők sorolják be a praktikus tanácsokat és kapcsolódó interjúkat a munkavállalói életútra vonatkozóan. Ezen kívül a honlap a piac aktuális történéseivel és esettanulmányaival informálja olvasóit. A cikkeket közép-, és felsővezetőknek, illetve humán erőforrásért és employer brandingért felelős szakembereknek ajánlják a szerkesztők szakmai útmutatásként napi kihívásaikhoz. Az új honlap célja a hasznos, kézzel fogható tudás átadása hr-esek, cégvezetők számára, hogy megtartsák motivációjukat mások motiválásában.

Szintén a Hrpwr ernyőmárka alá kerül a kiadó által nemrégiben meghirdetett HRKOMM Award, melynek célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat.

Vándor Ágnes, a PPH Media ügyvezetője elmondta, hogy a Hrpwr.hu online szakportállal a kiadó a többféle iparági jelenléte mellett a különböző iparágakban mindenhol meglévő azonos funkciókban szükséges szaktudások bővítésének irányában is szeretne elmozdulni. Az ilyen irányú információátadás és tudásmegosztás egyik eleme a 25 éves Kreatív Magazin és hozzá tartozó Kreatív Online, továbbá a munkahelyi pszichológia kérdéskörével évek óta foglalkozó Üzlet & Pszichológia.

A Hrpwr.hu kiadója a Kreatívot is megjelentető PPH Media.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az NMHH a TV2, az RTL Klub és Duna Tévé, illetve 1-1 hónapra még hat másik csatorna műsorait vizsgálta.

Nessaj, a vlogger is ad majd tippeket.

Az egyiket nőknek szánják, a másikon filmek és sorozatok lesznek. Újrapozícionálja magát a Sony.

Az adatok használatáról, az okoseszközök szerepéről és a Budapest-márkáról is szó lesz.

Az Antré Akadémia az utánkövető rendszerben látja a megoldást.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés