hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új hazai pr-ügynöksége lett Tunéziának

A mediterrán ország fővárosában, Tuniszban döntöttek arról, melyik ügynökség segíti a magyarországi turisztikai kirendeltség munkáját. A meghívásos tendert az ArvaliCom nyerte. Erről a cég közleményéből értesültünk.

hirdetés

Az ArvaliCom látja el novembertől a Tunéziai Nemzeti Idegenforgalmi Hivatal magyarországi sajtókapcsolati feladatait. A meghívásos tender megnyerésében közleményük szerint az ArvaliCom pr-háttere, idegenforgalmi tapasztalata, nemzetközi hálózata és kedvező ára játszotta a főszerepet.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés