hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új globális vezetők a Graylingnél

Nathan Kemp globális kreatív- és tervezői vezetővé lépett elő, Kat McGettigan pedig a most létrehozott, globális növekedésért felelős vezető lett.

hirdetés

A Grayling integrált globális kommunikációs vállalat új szenior globális vezetői kinevezéseket jelentett be szerdán, amivel „alapvető értékeit és együttműködési kultúráját erősíti tovább”. Mindemellett az ügynökség különböző működési és kulturális programokkal, erősíti az ügynökség globális összehangoltságát.

Nathan Kemp, a Grayling kreatív csapatának, az Ignite-nak korábbi vezetője, a vállalat globális kreatív és tervezői vezetőjévé lépett elő, hogy a világszínvonalú kampányok lebonyolítására összpontosító növekvő globális kreatívok és stratégák csapatát vezesse a vállalaton belül. Mielőtt 2018-ban csatlakozott a Graylinghez, Kemp a M&C Saatchi PR kreatív csapatát vezette.

Kat McGettigan az újonnan létrehozott globális növekedésért felelős vezető lett. Kat korábban a Grayling Manchester vezetője volt, előtte pedig a fogyasztói üzletág vezetője volt a Graylingnél és a M&C Saatchi PR vállalatoknál. Kat az új globális funkció vezetésével a több piacon is jelen lévő üzleti- és ügyfélnövekedés ösztönzéséért fog felelni.

Ben Petter, aki korábban a közép-kelet-európai régió vezetője volt, Európáért felelős operatív igazgatóként dolgozik tovább. A Grayling 26 irodát magában foglaló európai hálózatának nagysága miatt különösen fontos volt, hogy az újonnan megalakult globális csapat erős európai rálátással és hangsúllyal rendelkezzen. Ben több mint 10 éve a Graylingnél dolgozik, és jelenleg Prágában él.

A változások része egy minden eddiginél nagyobb elköteleződés az egész ügynökséget átfogó kulturális kezdeményezések iránt. A Grayling jelentős erőforrásokat fordít annak biztosítására, hogy munkatársai világszerte szorosabb kapcsolatban érezzék magukat egymással és a vállalattal, valamint, hogy a legjobb gyakorlatokat és a helyi ismereteket zökkenőmentesen osszák meg egymás közt.

Az öt legfontosabb programelem:

· Globális befektetés olyan jólléti kezdeményezésekbe, amelyek minden kollégának ingyenes hozzáférést biztosítanak mentális egészséggel kapcsolatos képzésekhez, valamint lehetőséget nyújtanak a mentálhigiénés segítők felkereséséhez.

· Összehangolt képzési program, amelynek révén a munkatársak több mint 100 fejlesztési programhoz férhetnek hozzá. A képzésekben, melyek célja a kreativitás, befogadás és kulturális megértés támogatása, számos inspiráló előadó nyújt segítséget.

· Befektetés a több mint 75 kreatív bajnokból álló globális hálózatba, melynek célja a kollégák és ezáltal az inspiráló ötletek összekapcsolása

· Az Egyesült Királyság Diversity & Inclusion munkacsoportjának sikeres bevezetése (Előny mindenkinek) után most világszerte elindul a program, mely biztosítja, hogy minden hang képviseltesse magát Graylingben

· A globális Grayling podcast elindítása, hetente egy új, más-más irodát képviselő előadóval, hogy a munkakapcsolatokat szorosabbá tegyük.

„A globális törekvéseinkre összpontosító szenior vezetők kinevezése lehetővé teszi, hogy közelebb hozzuk egymáshoz munkatársainkat, ügyfeleinket, munkamódszereinket és ügynökségi kultúránkat. Örülök, hogy Nathan, Ben és Kat lépnek ezekbe a szerepekbe, mivel mindannyian rengeteg tapasztalattal bírnak és sokat tesznek a globális ügyfelek megnyeréséért, meglévő üzleti tevékenységünk bővítéséért, valamint támogatják egy valódi globális Grayling-kultúra létrehozását” – mondta Sarah Scholefield, ügyvezető igazgató.

„Az elmúlt 12 hónap során a legfőbb prioritásom a kollégáink jóllétének biztosítása volt. Továbbra is jelentős erőforrásokat fordítunk arra, hogy munkatársainkat képzési programok és mentálhigiénés foglalkozások révén megfelelően támogassuk, valamint lehetőséget teremtsünk mindannyiunk számára a tanulásra és az ismeretek megosztására, függetlenül attól, ki hol tartózkodik a világban. – tette hozzá "

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés