hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új Experience Design vezető az Isobar Budapestnél

Busák István az elmúlt hat évet az Egyesült Arab Emírségekben töltötte, az ügynökséghez 10 év után tér vissza.

hirdetés

Busák István az Experience Design (XD) szolgáltatások vezetését vette át, amely magába foglalja a User Experience (UX), User Interface (UI), Customer Experience (CX) és Service Design (SD) kompetenciákat. A területet eddig irányító Nyikos-Cserni Judit rövidesen szülési szabadságra megy; az Isobar Budapest a későbbiekben visszavárja a több mint 16 éve az ügynökségnél dolgozó szakembert - írják a közleményben.

Busák István

István egy évtizedes nemzetközi karrier után tér vissza az Isobarhoz, ahol 2005-2007 között különféle hazai és nemzetközi ügyfelek digitális marketing projektjeit valósította meg. Dolgozott a Publicis Modemnél, a Hewlett-Packardnál, a Mitonál, valamint az Ogilvynél, ahol vezetőként, a CEE és MEA területekért felelve évekig látott el regionális stratégia tervezési feladatokat. Az elmúlt 6 évet az Egyesült Arab Emírségekben töltötte családjával, ahol csatlakozott az IBM Interactive Experience újonnan létrejött divíziójához: az IBM Studios Dubai felépítését és csapatát koordinálta. Jelentős operatív és módszertani tapasztalatokat szerzett, specifikusan pedig a CX, XD, SD, UX, UI területekkel foglalkozott. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés