hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új és visszatérő műsorral erősít a TV2

Április 23-án visszatér a TV2-re a megújított Bezár a bazár! gameshow, és új vetélkedőt is indít a csatorna A bank címen.

hirdetés

A Bezár a bazár! megújított, 2. évadát Majka és Till Attila vezeti, a versenyzők az előző szériához képest magasabb, 25 millió forintos főnyereményért vetélkednek. Az IKO által gyártott műsor 19:10-kor indul. 

Április 23-tól a Bezár a bazár! után rögtön egy új kvízshow-val folytatódik a TV2 esti műsora 20:45-től. Stohl András kis kihagyást követően túj formátummal tér vissza hétköznap esténként a képernyőre: elstartol A Bank, a TV2 hazai fejlesztésű kvíz show-ja, amelynek gyártója a Media Factory.

A műsorban 2 páros játszik, maga a játék pedig két részből áll, az első fordulóban 2 duó párbajozik egymással. 4 kérdést kap a 2-2 pár, majd azok kerülnek a következő fordulóba, akik nagyobb összeget gyűjtenek össze válaszaikkal. „A második forduló fő szabálya: 6 kérdés – 6 perc – 60 millió forint! A nyertes pár egyik tagja kvízkérdésekre válaszol, eközben a másik versenyző a Páncélteremben trezorokat nyit. Összesen 30 trezor közül válogathat. A 2-es, 4-es és a 6-os kérdések kiemeltek - extra trezorokkal! A jó válaszok után nyitott trezorokban található összegek hozzáadódnak, rossz válasz esetén pedig levonódnak a nyereményből. A végső, mindent eldöntő kérdésre a pár mindkét tagjának külön-külön kell jól válaszolnia – erre egy percük van fejenként. Ha a válasz jó, hazavihetik az addig összegyűlt nyereményt. Ha viszont nem ugyanazt jelölték, a benti játékos a pénzt felére csökkentve eldöntheti, hogy saját vagy párja válaszát tartsák meg végső opcióként. Ha rosszul döntenek, mindketten pénz nélkül távoznak" - olvasható a TV2 közleményében.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Március óta dolgoznak együtt és az eddigi tapasztalatok alapján még sokáig tart majd a közös munka.

„Ez még csak a kezdet” – nyilatkozta a siker kapcsán az Iposos elnök-vezérigazgatója.

35 kamionra kerültek fel azok a gyerekrajzok, amikkel a baleset-megelőzést szeretnék segíteni.

A színésznő elment egy castingra és beválogatták A Tanár című sorozatba.

Az üzemeltetők szerint a külső alapján ítélő randioldal igazából egy társadalmi kísérlet.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés