hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új és visszatérő műsorral erősít a TV2

Április 23-án visszatér a TV2-re a megújított Bezár a bazár! gameshow, és új vetélkedőt is indít a csatorna A bank címen.

hirdetés

A Bezár a bazár! megújított, 2. évadát Majka és Till Attila vezeti, a versenyzők az előző szériához képest magasabb, 25 millió forintos főnyereményért vetélkednek. Az IKO által gyártott műsor 19:10-kor indul. 

Április 23-tól a Bezár a bazár! után rögtön egy új kvízshow-val folytatódik a TV2 esti műsora 20:45-től. Stohl András kis kihagyást követően túj formátummal tér vissza hétköznap esténként a képernyőre: elstartol A Bank, a TV2 hazai fejlesztésű kvíz show-ja, amelynek gyártója a Media Factory.

A műsorban 2 páros játszik, maga a játék pedig két részből áll, az első fordulóban 2 duó párbajozik egymással. 4 kérdést kap a 2-2 pár, majd azok kerülnek a következő fordulóba, akik nagyobb összeget gyűjtenek össze válaszaikkal. „A második forduló fő szabálya: 6 kérdés – 6 perc – 60 millió forint! A nyertes pár egyik tagja kvízkérdésekre válaszol, eközben a másik versenyző a Páncélteremben trezorokat nyit. Összesen 30 trezor közül válogathat. A 2-es, 4-es és a 6-os kérdések kiemeltek - extra trezorokkal! A jó válaszok után nyitott trezorokban található összegek hozzáadódnak, rossz válasz esetén pedig levonódnak a nyereményből. A végső, mindent eldöntő kérdésre a pár mindkét tagjának külön-külön kell jól válaszolnia – erre egy percük van fejenként. Ha a válasz jó, hazavihetik az addig összegyűlt nyereményt. Ha viszont nem ugyanazt jelölték, a benti játékos a pénzt felére csökkentve eldöntheti, hogy saját vagy párja válaszát tartsák meg végső opcióként. Ha rosszul döntenek, mindketten pénz nélkül távoznak" - olvasható a TV2 közleményében.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés