hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új értékesítőnél a Nosalty

A Femina.hu kapott megbízást a NoSalty médiafületeinek értékesítésére. A cég tenderen indult a feladatokért.

hirdetés

A Femina.hu nyerte el a NoSalty.hu médiafelületeinek értékesítésére szóló megbízást. A webszakácskönyv hirdetési felületeinek eladására az azonos nevű kiadó hirdetett tendert, és három meghívott pályázó közül választott partnert.

A Femina.hu üzemeltetője jövő év január 5-től látja el a kizárólagos értékesítést.

A Nosalty 2008-ban indult, és idén márciusban került először sales house-hoz, az Adaptive Mediához.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés