hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új elnökségi tagok a DMSZ-nél

A Direkt Marketing Szövetség éves közgyűlést tartott. A tagok három elnökségi és két  felügyelőbizottsági tagot választottak. 

hirdetés

A Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) április 6-án rendezte meg idei éves közgyűlését, ahol szavaztak az elnökségi tagok személyéről. Ennek nyomán történt néhány változás, de volt, aki megtartotta tisztségét.

A Hivatal Péter (Metropol) vezette szervezetben egyéni tagként szereplő Vámos-Hegyi Attila továbbra is alelnök maradt, Huszics György (Crane) és Miklós Imre (DM Hungary) mellé viszont új elnökségi tagnak nevezték ki Horváth Tímeát (Dm Kft.), Justin Istvánt (Feibra) és Kovácsházy Dénest (Multicom), aki az elmúlt évben részt vett a szövetség munkájában. 

Az új összetételű felügyelő bizottságba Szabó József (CID Cég-Infó) mellett Kristóf Eszter (Magyar Telekom) szerepel és újraválasztották Bartók Jánost (TeleData). 

A DMSZ legfontosabb célja 2011-re tagtoborzás és az újabb szponzorok bevonása. Emellett hangsúlyt szeretnének fektetni a belső kommunikáció megerősítésére, a tagsági előnyök bővítésére, tervezik a workshopok szervezését, a direkt kommunikáció népszerűsítését, valamint a gyakornoki program révén a felsőoktatással való együttműködést. A szövetség idén ősszel is megrendezi a Golden Dove nemzetközi DM konferenciát. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

2016-17-ben tévesztették meg a fogyasztókat akciós készülékajánlataikkal.

Ez pedig már csak azért is komoly probléma, mert a házaspár nagy energiákat és pénzeket fektetett a saját, „Sussex Royal” brandjébe.

A Drivingcamp meghívásos tenderen választotta az ügynökséget.

Monica Bickert, a Facebook tartalompolitikáért felelős alelnöke írt erről egy blogposztot.

Kína tiltakozik, szerinte az Egyesült Államok kettős mércét alkalmaz.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés