hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új elnökségi tagok a DMSZ-nél

A Direkt Marketing Szövetség éves közgyűlést tartott. A tagok három elnökségi és két  felügyelőbizottsági tagot választottak. 

hirdetés

A Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) április 6-án rendezte meg idei éves közgyűlését, ahol szavaztak az elnökségi tagok személyéről. Ennek nyomán történt néhány változás, de volt, aki megtartotta tisztségét.

A Hivatal Péter (Metropol) vezette szervezetben egyéni tagként szereplő Vámos-Hegyi Attila továbbra is alelnök maradt, Huszics György (Crane) és Miklós Imre (DM Hungary) mellé viszont új elnökségi tagnak nevezték ki Horváth Tímeát (Dm Kft.), Justin Istvánt (Feibra) és Kovácsházy Dénest (Multicom), aki az elmúlt évben részt vett a szövetség munkájában. 

Az új összetételű felügyelő bizottságba Szabó József (CID Cég-Infó) mellett Kristóf Eszter (Magyar Telekom) szerepel és újraválasztották Bartók Jánost (TeleData). 

A DMSZ legfontosabb célja 2011-re tagtoborzás és az újabb szponzorok bevonása. Emellett hangsúlyt szeretnének fektetni a belső kommunikáció megerősítésére, a tagsági előnyök bővítésére, tervezik a workshopok szervezését, a direkt kommunikáció népszerűsítését, valamint a gyakornoki program révén a felsőoktatással való együttműködést. A szövetség idén ősszel is megrendezi a Golden Dove nemzetközi DM konferenciát. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A brit áruházlánc a karácsony és fennállása 100. évének alkalmából játszott el a Vissza a jövőbe ötletével.

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés