hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új elnökségi tagok a DMSZ-nél

A Direkt Marketing Szövetség éves közgyűlést tartott. A tagok három elnökségi és két  felügyelőbizottsági tagot választottak. 

hirdetés

A Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) április 6-án rendezte meg idei éves közgyűlését, ahol szavaztak az elnökségi tagok személyéről. Ennek nyomán történt néhány változás, de volt, aki megtartotta tisztségét.

A Hivatal Péter (Metropol) vezette szervezetben egyéni tagként szereplő Vámos-Hegyi Attila továbbra is alelnök maradt, Huszics György (Crane) és Miklós Imre (DM Hungary) mellé viszont új elnökségi tagnak nevezték ki Horváth Tímeát (Dm Kft.), Justin Istvánt (Feibra) és Kovácsházy Dénest (Multicom), aki az elmúlt évben részt vett a szövetség munkájában. 

Az új összetételű felügyelő bizottságba Szabó József (CID Cég-Infó) mellett Kristóf Eszter (Magyar Telekom) szerepel és újraválasztották Bartók Jánost (TeleData). 

A DMSZ legfontosabb célja 2011-re tagtoborzás és az újabb szponzorok bevonása. Emellett hangsúlyt szeretnének fektetni a belső kommunikáció megerősítésére, a tagsági előnyök bővítésére, tervezik a workshopok szervezését, a direkt kommunikáció népszerűsítését, valamint a gyakornoki program révén a felsőoktatással való együttműködést. A szövetség idén ősszel is megrendezi a Golden Dove nemzetközi DM konferenciát. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Maszkot le! helyett most Maszkot fel! a jelszó.

Tisztújító közgyűlést tartott csütörtökön a helyi rádiókat tömörítő szervezet. A korábbi elnök, Hauk Zoltán a továbbiakban nem vesz részt a HEROE munkájában.

A zene mellett elektronikai eszközökről, és más pokulturális témákról is lesznek cikkek az oldalon.

A bútorgyártó Nagy-Britanniában és Írországban helyi ügynökségi partnere, a Mother segítségével készített ötletes közterületi kampányt.

Néhány hét alatt a fogadási forgalom 7 százalékát adta már az e-sport.

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés