hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új elnökségi tag az IAB Hungarynél

Gazsó Gábor, Németh Iván és Rusvai Richárd közül választottak új elnökségi tagot az IAB Hungary taggyűlésén.

hirdetés

Új elnökségi tagot választott az IAB Hungary taggyűlésén: Gazsó Gábor (Evomédia-NWMG), Németh Iván (Ads Interactive) és Rusvai Richárd (Central Médiacsoport) voltak a jelöltek, a szavazatok alapján a befutó Rusvai Richárd lett, akinek a mandátuma 2018 végéig, az általános tisztújításig tart - olvasható az IAB blogbejegyzésében.

Rusvai Richárd
A Szent István egyetem Gazdaság és Társadalomtudományi karán szerezte diplomáját. A médiában való elhelyezkedése előtt a Casio magyarországi forgalmazójánál töltött be product manager pozíciót. 2007-ben kezdett el a Sanoma Media Budapestnél dolgozni account manager pozícióban, melyet két év után a key account munkakör követett. 2010 és 2014 között a digitális key account csoportot vezette, majd 2016-ig, már a Centralnál, digitális értékesítési és fejlesztési vezetőként a key account csoport vezetése mellett, a cég digitális értékesítési stratégiájának kialakításában is részt vett. 2017 óta tölti be jelenlegi pozícióját, digitális értékesítési igazgatóként már a teljes értékesítésért és az ezzel kapcsolatos fejlesztésekért felel. Az IAB Hungary-ben is aktív, résztvevő a médiaszekcióban, az Adex munkacsoportban képviseli a Central Médiacsoportot, és a sztenderdizálási munkacsoport vezetője.­

A taggyűlésen szó esett az új alapszabályról, "mivel régebb óta téma, hogy az IAB szervezeti keretei, intézményei és ezek szabályzatai nem követték le az évek alatt bekövetkezett változásokat. Éppen ezért a taggyűlés felkérte az elnökséget, hogy a következő időszakban gondolja újra a működési rendet, és dolgozzon ki egy olyan szervezeti/szabályzati keretet, amely illeszkedik a jelenlegi, de méginkább a jövőbeli tervezett tagsághoz és igényekhez. A javaslat elkészítését követően az IAB tagi konzultációkat fog szervezni" - áll a blogposztban.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés