hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új elnök a DMSZ élén

Új elnököt és elnökségi tagot is választott a Direkt Marketing Szövetség. A szövetség élén a március 8-i közgyűlés óta Vámos-Hegyi Attila áll.

hirdetés

Új elnököt és elnökségi tagot is választott március 8-i közgyűlésén a Direkt Marketing Szövetség (DMSZ). A szövetség elnöke Vámos-Hegyi Attila lett, aki tavaly ment nyugdíjba a Magyar Telekomtól, míg az elnökség új tagjává Vargáné Murányi Dóra (Wangaru Média) választották.

Vámos-Hegyi Attila

A felügyelőbizottságba (fb) is választottak új tagot, Kristóf Eszter (Magyar Telekom) és Bartók János (TeleData) mellett Szabó József (CID Cég-Infó) kapott fb-mandátumot. A DMSZ 2012-től kiemelt szerepet szán etikai bizottságának is, ezért új küldötteket választott, melynek tagjai: Gál Katalin (Hungexpo), Tóth Szabolcs (Virtual Call Center) és Kapronczay Gáspár (TeleDirect).

A Direkt Marketing Szövetségnek jelenleg 44 tagja van, január elsejétől öt új tag csatlakozott a szakmai szervezethez.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez most nem a kart karba öltve sörözések időszaka – üzeni a Soproni új kreatívja.

A Nissan reklámjában most nem az autóeladáson van a hangsúly, hanem azon, hogy mindenki maradjon otthon.

Monika Grüttner kulturális miniszter szeretné, ha már jövő héttől élesedne a segélyprogram.

A Telekom, a Telenor és a Vodafone fizettek ennyit, 15 évre kaptak jogosultságot

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) képviselői közleményben írnak szakmájuk szerepéről a koronavírus idején.

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés