hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új divíziót indított a Landmedia

Landbient néven új, média divíziót indított a Landmedia. Az innovatív és ambient médiával foglalkozó cég az üzletág élére új munkatársat igazolt.
hirdetés

Pálszabó Zsuzsa
Pálszabó Zsuzsa
Ügyfélkörének bővülése miatt új divíziót hozott létre a Landmedia. A Landbient nevű médiadivízió célja az, hogy az ügyfelek teljes körű kiszolgálást kaphassanak kreatív és médiatervekre egyaránt. Ahogy a közlemény fogalmaz: „Fontosnak tartják, hogy az ügyfelek igényeit maximálisan kiszolgálják nem csak a saját portfólióban szereplő eszközök által, hanem a kommunikációs céloknak leginkább megfelelő, egyéb eszközök igénybevételével is. Vagyis ügynökségi feladatokat ellátva, a divízió komplexebb szolgáltatást nyújt majd, mint egy hagyományos médiatulajdonos cég.”

A divízió elindításának feladatait Pálszabó Zsuzsa látja el, aki több mint hét éve dolgozik médiaterületen, azon belül a közterületi ambient eszközökkel már több mint öt éve foglalkozik. Korábban a Portland Közterületi Reklámügynökségnél látott el ambient médiatervezői feladatokat.

A Landmedia 2007-ben jelent meg a köztéri ambient hirdetési eszközök piacán.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2009 óta működő képzés szintet lépett.

Lesz mivel feldobni az egyre hidegebb estéket.

Összesen 117,71 milliárd forintról szól a Költségvetési Bizottság hétfőn beadott javaslata – írja a Telex.

Az október közepén megjelenő címkéket a győri RAW Agency tervezte.

A John McClane aksit cserél a kocsijában című performansz „cselekménye” még a legkeményebb nézőt is az epilepsziás roham szélére kergeti.

hirdetés

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés