hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új digitálisüzletág-vezetőt nevezett ki a Central

Május 15-től Bognár Bálint veszi át Zalai Ágnestől a Central Médiacsoport digitális üzletágának irányítását. Az újonnan kinevezett üzletágvezető a Centralon belülről érkezik, korábban projekt-, majd termékmenedzserként dolgozott több digitális kiadvány fejlesztésén. Zalai Ágnes a továbbiakban kiemelt stratégiai projektek fejlesztésével foglalkozik a médiacsoportban.

hirdetés

Bognár Bálint
Bognár Bálint
Bognár Bálint 2005-ben kezdett kiadványkoordinátorként dolgozni a Lap.hu-nál, azt követően Startlap főszerkesztővé nevezték ki. 2012-től az akkori Sanoma e-commerce fókuszú projektjeiben vett részt, majd 2014-től az NLCafe projektmenedzserként, később pedig termékmenedzsereként folytatta munkáját. 2017 tavaszától a 24.hu termékmenedzsereként vezette a kiadvány megújulását. A jövőben ezen feladatkörét is megtartva látja el a Central Médiacsoport digitális divízióvezetői feladatait. 

Zalai Ágnes, a Nosalty korábbi vezérigazgatója, 2017 szeptemberében kezdett digitális stratégiai tanácsadói feladatkörben dolgozni a Central Médiacsoportnál. 2018 januárjától vette át a digitális-üzletág vezetését azzal a céllal, hogy átvilágítsa annak működését, majd stratégiai és szervezeti javaslatokat tegyen a továbbfejlesztésére. Zalai Ágnes a jövőben a Central Médiacsoport cégcsoport szintű digitális stratégiájának kidolgozására fókuszál.

A vezetőváltás kapcsán Mészáros Kinga a Central Médiacsoport vezérigazgatója elmondta: „A Central Médiacsoport következő három éves stratégiájának középpontjában az áll, hogy nemzetközi szinten is versenyképesen működő vállalatcsoporttá alakuljon. Amikor 2017 novemberében a Central Médiacsoporthoz érkeztem, Zalai Ágival együtt kezdtünk a Central digitális portfoliójának továbbfejlesztésén dolgozni. Most hogy kitűztük a célokat, és megtaláltuk a legalkalmasabb vezetőt a divízió vezetésére, a cégcsoport szintű növekedési stratégia kidolgozásában is számítok Ági szakértelmére."

Bognár Bálint a következőt nyilatkozta: „Megtisztelő feladat a hazai digitális piac legnagyobb portfólióját vezetni. Napjainkban a média – és annak környezete – olyan gyorsan változik, hogy piacvezetőként az innovációban is élen kell járnunk, emellett hiteles márkákat kell építeni a felhasználóink és hirdetőink számára. Hiszek abban, hogy adatalapú bevételtermelő stratégiákat kell építenünk, amiben kulcsszerep jut a videós tartalmaknak minden digitális márkánk esetében.”

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A gyengélkedő Walt Disneyt előzték meg értékben.

Az erről szóló törvény több éve hatályos, a helyzet mégis egyre romlik az MKP szerint.

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés