hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új digitális vezetőt igazolt a Republic

Tolnay-Knefély Györgyöt nevezte ki a Republic Group digitális vezetői pozícióba. A szakember egyéves kiválasztási folyamat végén, augusztusban csatlakozott az ügynökséghez.

hirdetés

Tolnay-Knefély György
Tolnay-Knefély György
Az erről beszámoló közlemény szerint az ügynökség célja, hogy erősítsék ügyfélportfoliójukat a márkaépítés mellett a közösségi elfogadottságban és a konverzióban is. Tolnay-Knefélyt több mint egy éves interjúztatási folyamat során választották ki – teszi hozzá a sajtóanyag.

Előtte több mint tíz évig dolgozott a Quince Amsterdam B.V. nevű kommunikációs szoftvereket fejlesztő cég magyar leányvállalatánál, melynek 2009-től ügyvezető igazgatója volt. Korábbi ügynökségénél elsősorban nemzetközi márkáknak dolgozott, mint a Samsung, Whirpool és HTC EMEA központja, a Philips EMEA és USA központja, valamint a Fiskars Europe, fókuszterületei pedig a B2B üzleti kommunikáció, retail aktiváció, digital signage, illetve az onboarding és e-learning rendszerek tervezése és kivitelezése voltak.

„Csapatomnak az a feladata, hogy a kreatív ötleteket megfelelően ültesse át digitális platformokra. A kreatív és digitális csapat összefonódása sikeres, működő és mérhető megoldásokat nyújt majd” – nyilatkozta a kinevezés kapcsán Tolnay-Knefély György.

Érkezésével az ügynökség digitális divíziójának részlege tovább bővül – teszi hozzá a közlemény. Elindul egy átfogó, content marketing stratégiával és tartalomgyártással foglalkozó ágazat, a Gyuris Dorka által vezetett PPC részleg és az Eppel Viki által vezényelt digitális projekt menedzser csapatra építve.

„Gyuri érkezésével a Republic teljes körűen képes kiszolgálni az ügyfelek e területről érkező igényeit: a digitális transzformációtól egészen a napi szintű digitális fókuszú kommunikációig” – nyilatkozta Barna Tamás, a Republic Group ügyvezető igazgatója. „2018-tól olyan területeket célzunk meg kampányainkkal, amely a szektor nemzetközi megoldásaival is felveszik a versenyt” – tette hozzá Márton Szabolcs, a Republic kreatívigazgatója.

Tolnay-Knefély elődje Vasvári Zoltán volt, ő információink szerint a Nokiához igazolt.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három évig dolgoztak együtt, a Mito váltja őket.

A Central European Startup Awards egyetemi partnere lett az iskola.

A telekommunikációs szolgáltató átnevezte a hazugságvizsgálót.

Mostantól szombaton is hallható az "egyik legkarakteresebb műsor".

A Vermis összeszedte, mi minősül reklámnak és mit kell tennie egy véleményvezérnek.

hirdetés

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

hirdetés