hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új csomagolásban a Cappy italok

Már kartondobozos gyümölcsitalokat is gyárt a Coca-Cola.

hirdetés

A kartondobozos gyümölcsitalok között is megjelentek januártól a Coca-Cola HBC Magyarország Cappy termékei: alma és őszibarack mellett Citrus Mix, Fruit Mix és Berry Mix ízekben is. 

A gyártó a vegyes gyümölcsízek iránt tapasztalható, egyre élénkebb kereslet miatt vezeti be ezeket az új változatokat, ráadásul egy olyan csomagolásban, amely – mint fogalmaznak – remekül védi a beltartalmat a fénytől és a hőtől.

A most kartondobozba kerülő gyümölcsitalok mellett a prémium kategóriába tartozó, tápláló Smoothie-k, a hozzáadott ásványi anyagokat és vitamint tartalmazó Cappy+, a 100% gyümölcslé tartalmú juice-ok, a gyermekeknek szánt Cappy Junior gyümölcslevek, a gyümölcsrostokkal dúsított Cappy Pulpy és az elsősorban a felfrissülést szolgáló Cappy Ice Fruit gyümölcsitalok a tagjai a nagycsaládnak.

A Cappy az elmúlt évek egyik sikersztorija a Coca-Cola HBC Magyarországnál, amelynek komoly szerepe volt az alkoholmentes italok fellendülésében. Ezen belül az 50 százaléknál alacsonyabb gyümölcstartalommal rendelkező gyümölcsitalok mutatták a legdinamikusabb, bőven kétszámjegyű bővülést.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

hirdetés

Merre tart az orvostudomány a digitalizált világban? Hogyan segíthet a technológia az egészség megőrzésében? Megtudhatod az első MOST Fórumon február 21-én (x)

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés