hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új céget alapított régiós partnereivel a Café Communications

A weCAN eddig elsősorban hálózatként működött. Ezentúl szervezettebb lesz.

hirdetés

Hatékonyabb régiós üzletfejlesztésbe kezdett a Café Communicationsc és szorosabb együttműködésre lépett legfőbb régiós ügynökségi partnereivel. A kelet-és közép európai, valamint orosz független ügynökségeket magába foglaló weCAN eddig alapvetően egy laza partneri kapcsolat volt, ez alakult most át egy szervetté. 

A Café Communications (Magyarország), a Comtech CAN (Csehország), a The Group (Románia) és a Walk (Lengyelország) megalapította a weCAN Communications Kft.-t, amely már most több régiós projekten dolgozik. Jelenleg az OTP a hálózat legnagyobb ügyfele: a bank marketingkommunikációs feladatait minden országban, ahol az OTP leányvállalatai jelen vannak, weCAN ügynökségek viszik.

A Café közleménye említi azt is, hogy a weCAN tagok tekintetében a legnagyobb változás tavalyhoz képest, hogy a korábbi dél-kelet-európai médiaügynökségi partnert felváltotta a Direct Media, amely Szlovéniában, Horvátországban, Szerbiában, Montenegróban és Boszniában csinálja a médiatervezést és vásárlást a weCAN ügyfeleinek.      

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

A Geico szpotjában a gólszerző focista végigcsússza a térdén a pályát.

Rendhagyó akciót indított a 444-gyel közösen az OTP.

Az Est FM és a Radio Café volt frekvenciáján, a budapeti 98,6 MHz-n indulhat az új rádió.

Minden nevezés után 10 eurócentet adományoznak az SOS Gyermekfalvak részére.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés