hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új céget alapított régiós partnereivel a Café Communications

A weCAN eddig elsősorban hálózatként működött. Ezentúl szervezettebb lesz.

hirdetés

Hatékonyabb régiós üzletfejlesztésbe kezdett a Café Communicationsc és szorosabb együttműködésre lépett legfőbb régiós ügynökségi partnereivel. A kelet-és közép európai, valamint orosz független ügynökségeket magába foglaló weCAN eddig alapvetően egy laza partneri kapcsolat volt, ez alakult most át egy szervetté. 

A Café Communications (Magyarország), a Comtech CAN (Csehország), a The Group (Románia) és a Walk (Lengyelország) megalapította a weCAN Communications Kft.-t, amely már most több régiós projekten dolgozik. Jelenleg az OTP a hálózat legnagyobb ügyfele: a bank marketingkommunikációs feladatait minden országban, ahol az OTP leányvállalatai jelen vannak, weCAN ügynökségek viszik.

A Café közleménye említi azt is, hogy a weCAN tagok tekintetében a legnagyobb változás tavalyhoz képest, hogy a korábbi dél-kelet-európai médiaügynökségi partnert felváltotta a Direct Media, amely Szlovéniában, Horvátországban, Szerbiában, Montenegróban és Boszniában csinálja a médiatervezést és vásárlást a weCAN ügyfeleinek.      

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az MTÜ Budapesten kezdte a bemutatást, elmennek az összes nagy borvidékre.

A Punkt szerkesztőinek célja, hogy kritikusan reagáljanak a hazai és külföldi színtér aktuális történéseire.

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

A Pécsi Sörfőzde megkezdte a Prémium termékcsaládja népszerűsítését, amihez Kamarás Ivánt kérték fel. Kampánybejelntő.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés