hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új céget alapított Liszkay Gábor

Media Fundamentum Nonprofit Zrt. néven új vállalatot alapított Liszkay Gábor, a fideszes médiabirodalom egyik elsőszámú vezetője - szúrta ki a 24.hu.

hirdetés

Liszkay a Mediaworks vezérigazgatója, a Magyar Idők felelős kiadója, nemrég pedig a simicskátlanított Hír TV tanácsadója is lett, nevéből adódóan új, nonprofit céget vezet be a magyar médiapiacra, bár a cég főtevékenysége a cégadatok szerint vagyonkezelés. Liszkay egyedüli tulajdonosa és ügyvezetője a frissen alapított cégnek.

(forrás: 24.hu)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

Az Activision évi 100 millió dollárt költ el globálisan.

A műsorok címét ezek alapján kell kitalálni.

Ez az idén hároméves Staropramen Ízművek idei kampánya.

Mert senki sem tudja hol van, de ha egyszer megtalálod, az csodálatos!

hirdetés
hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.