hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új bizniszbe fogott Lévai Richárd

Liftup néven új céget hozott létre Lévai Richárd közösségi marketing szakember, mely cég online marketinges oktatással és adatvédelemmel foglalkozik. Tanácsadóként és tulajdonosként továbbra is támogatja az RG Stúdió nevű online marketing-tanácsadócég munkáját.

hirdetés

Mint azt az erről beszámoló közlemény kifejti, Lévai Richárd és Erős Gábor 2000-ben alapította meg az RG Stúdiót, ahol az online marketing megvalósítás mellett egyre erősebb szerepet kapott az új technológiák oktatása is. A nyílt tréningek mellett céges belső képzéseken főleg közösségi médiáz, illetve hirdetéskezelést oktattak vállalkozók, online marketingesek és ügynökségek munkatársai számára egyaránt.

Egy profiltisztítás részeként ezt szervezték ki a Liftupba, ahol a saját szervezésű, nyílt oktatások mellett a partnerek belső képzéseire is nagyobb hangsúly kerül, míg az online marketing megvalósításhoz kapcsolódó feladatokat továbbra is az RG Stúdió végzi.

„Az online világban eltöltött közel 20 év alatt kiderült, hogy a legtöbb ügyfél eredményeinek emelésében azzal tudunk segíteni, ha a munkatársainak tudását gazdagítjuk” – nyilatkozta Lévai. A közlemény kiemeli még, hogy az új formáció létrejöttéhez hozzátett az adatvédelem iránti igény erősödése is, ami dr. Teker Orsolya adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász irányításával valósul meg a Liftupban.

Dr. Teker Orsolya és Lévai Richárd
Dr. Teker Orsolya és Lévai Richárd

„Azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy olyan módszereket adunk a partnereink kezébe, aminek segítségével ki tudják használni az új marketingtechnológiák összes előnyét, de eközben biztonságban is tudhatják az eredményeiket, mert a fejlődésük stabil adatvédelmi alapokra épül” – fogalmazott Lévai.

Lévai Richárd közösségi marketing specialista, ismert szakember a piacon. Számos szakkönyv szerzője, marketing- és üzleti konferenciák előadója. A Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

hirdetés

Merre tart az orvostudomány a digitalizált világban? Hogyan segíthet a technológia az egészség megőrzésében? Megtudhatod az első MOST Fórumon február 21-én (x)

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés