hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új arculat és marketingvezető a Borhálónál

Ádám Boglárka vezetésével ráncfelvarrást kapott a márka.

hirdetés

2019 januárjától a Trinety Mediától érkezett Ádám Boglárka személyében új marketingvezetővel dolgozik a Borháló, a cég életében azonban nem ez az egyetlen újdonság. Ádám Boglárka irányítása alatt a márka ugyanis idén nyáron arculatában is megváltozik.

„A vizuális megjelenés időnkénti frissítése kötelező penzum a márkák életében: az arculati elemek idővel frissességüket veszítik, elöregszenek. A Borháló esetében is erről van szó, de nem pusztán erről” – mondja a dizájnváltásról a marketingvezető.

A logó kizöldült a megújulás során
A logó kizöldült a megújulás során

A ráncfelvarrásnak üzenete is van, ami arra reflektál, hogy a cég a 2013-as alapítása óta szintet lépett. Mára a Borháló exkluzív saját szortimenttel rendelkezik, ami sok esetben nem pusztán kizárólagos forgalmazású tételeket jelent, hanem olyanokat, amiket az alapító Kathona Krisztián és az együttműködő pincészetek közösen hoztak létre a Borháló vevői visszajelzései alapján. „A cég megújult arculata a vevőközeliség megerősítése mellett ezt a dinamizmust, sokoldalúságot és nyitottságot fejezi ki” – foglalja össze a megújult dizájn üzenetét Ádám Boglárka.

Az új arculatot a Borháló megbízásából a Style Communications tervezte. Az arculat központi eleme a logó, ami a lehető legtöbb kommunikációs platformon jelenik majd meg és a redizájn során a fekete mellett fehér és zöld színnel egészült ki.  

Ádám Boglárka
Ádám Boglárka

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Bővül az eddig is a 24 aloldalaként működő Sokszínű Vidék szerkesztősége.

A kilencvenes évek soha nem érhetnek véget.

A Karc FM-re is bírságot szabott ki az NMHH.

A multifunkciós dobozt az E3 játékkiállításon mutatták be.

Dobrosi Eszter utódja házon belülről érkezik.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés