hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új, kreatív fiataloknak szóló nemzetközi pályázat indul

A Roger Hatchuel Academy először érhető el Magyarországról, egy szerencsés vehet részt a Cannes Lions ideje alatt zajló képzésen.

hirdetés

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által jegyzett Kreatív Utánpótlás (KRU) projekt legújabb kezdeményezése a Roger Hatchuel Academyn való részvételi lehetőség – közölte a szövetség a Kreatívval. A program kiemelt támogatója és szakmai partnere a Magyar Telekom.

A Roger Hatchuel Academyn való részvételre 30 országból 30 tanuló kap lehetőséget, idén először lehet ott Magyarország delegáltja is a programban. Maga a projekt egy kifejezetten diákokat célzó képzés, ahol a reklámszakma alapjait igyekeznek bemutatni a részvevőknek, az ügyfélbriefek megoldásától a kreatív történetmesélésen át az ügynökségek működési szisztémájának átlátásáig. A képzés a Cannes Lions ideje alatt zajlik.

A programra 18-22 év közötti egyetemi/főiskolai hallgatók jelentkezését várják, akik szívesen eltöltenének néhány napot és inspirálódnának a Cannes Lions fesztivál részeként belül a Roger Hatchuel Academyn június 17-22 között.

A jelentkezés díjmentes, önéletrajz – és egy 2 perces bemutatkozó videó feltöltéséhez kötött a regisztráció. A jelentkezők közül a MAKSZ szakmai csapata 3 főt fog delegálni és a Cannes Lions szervezői fogják kiválasztani a TOP 3-ból, hogy ki nyeri el az ösztöndíjat.

Forrás: a Roger Hatchuel Academy oldala
Forrás: a Roger Hatchuel Academy oldala

Az Academy szervezői díjmentesen biztosítják a képzést, a repülőjegyről és szállásról a MAKSZ gondoskodik.

A jelentkezési határidő január 31. csütörtök 12:00.

Jelentkezés és minden további infó a KRU oldalán található.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Profi filmkészítőknek szóló rövidfilmes, és mindenki által pályázható fotós versenyt írnak ki a Lynch-kiállításhoz kapcsolódóan.

Az európai parlamenti választások kampányidőszaka alatt.

Az RTL Klub sorozatának szombati epizódja volt az elmúlt hét legnépszerűbb tévés tartalma a kereskedelmi célcsoportban.

A Top News Hungary nevű céget tavaly decemberben jegyezték be. A TWN.hu korábban Kasza Tibor érdekeltsége volt.

Felkerült a teljes videó a teltházas Aréna-koncertről.

hirdetés

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés