hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ügynökségi piac - kkv-re szakosodott céggel bővült

Kifejezetten a kis- és középvállalkozásokat (kkv) célozza meg szolgáltatásaival a januárban indult LA Communications. Szabó Linda ügyvezető igazgató a Kreatív Online-nak elmondta, hogy tapasztalatok szerint a célcsoport részéről egyre nagyobb az igény a kommunikációra, de a cégeknél erre nincs külön szakember, vagy nincs anyagi forrás a specializált nagy ügynökségekkel való együttműködésre. Az újonnan létrejött LA Communications integrált marketingkommunikációs szolgáltatást nyújt, mindezt olyan struktúrában, hogy könnyen érthető legyen marketingismeretek nélkül is.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A ti:me ügynökség által fejlesztett koncepciót a neves A' design Awards-on díjazták.

"A gulyás az nem ragu, hanem leves!" - üzeni Villám Géza a németeknek.

A lap Body c. különszáma kiemelten foglalkozik a pozitív testképpel.

A nyugdíjba vonuló Bayer József helyét veszi át szeptembertől.

Az alapítása 40. évfordulóját ünneplő Hongkong Balett megadta a módját az ünneplésnek új reklámjában.

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Hát, én csak a kkv és mikro v. terület internetes részét ismerem, és meglepően nagy a szórás - de ezen a piacon azért nagyon sokan vannak. Persze nem elsősorban
ügynökségek, dehát ez érthető is, hiszen az "ügynökség" szó az ügyfélriasztó. Azonnal budget-ben kell gondolkodni, és extra költségekben meg minden...
Érdekes pl., hogy lett olyan ok miatt ügyfelem, mert a "nagy ügynökség" budget-ből tud tervezni, de budget-et nem tud tervezni. Azaz azt meg tudná mondani, x millióból
mit csinál, de azt nem, hogy az elérendő célhoz hány x. millió kell...
Láthatóan máshogy működik ez a piac, no.
#
a (hagyományos ügynökségeknél) nagyobb kreativitást nyilván az ügyfélszerzésre és megtartásra értetted, nem pedig a produktumokra. Vagy csak az én figyelmemet
kerülték el a hazai reklámmezőnyből kiemelkedő, egyedi, ütős, provokatív, meghökkentő, igényes, trendszetter, blablabla kkv hirdetések?
#
Nahát, igazán örülünkk, hogy másvalakinek is eszébe jutott, hiszen a megjelenő versenytárs is csak azt jelzi, hogy vannak ebben a piacban lehetőségek. Kis csapatunk
több, mint öt éve dolgozik együtt hasonló szellemben (Alice Csoport), és ez a módszer nem csak a KKV területen működik sikeresen, bár kétség-kívül nagyobb
kreativitást, több aprómunkát és ügyfelek irányába tanúsított empátiát igényel ez a munka, mint a "hagyományos" ügynökségeknél. Hajrá-hajrá! szépen lassan
talán az általános gyakorlat is megváltozik, és valódi ügyfél-igény lesz az "ésszel, szívvel, kézzel" dolgozó, egyáltalán nem "fapados" cégekre.

Házon belülről érkezik az utód a Bors kiadójánál.

A grillparty kampányt a Spice készítette.

A hagyományos íznél édesebb New Coke csak 79 napot ért meg 1985-ben, annyira gyűlölték Amerikában. A sorozat 1985-ben játszódó folytatása miatt újra felélesztik a receptet.

Az MTÜ Budapesten kezdte a bemutatást, elmennek az összes nagy borvidékre.

A Punkt szerkesztőinek célja, hogy kritikusan reagáljanak a hazai és külföldi színtér aktuális történéseire.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés