hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ügynökségi piac - kkv-re szakosodott céggel bővült

Kifejezetten a kis- és középvállalkozásokat (kkv) célozza meg szolgáltatásaival a januárban indult LA Communications. Szabó Linda ügyvezető igazgató a Kreatív Online-nak elmondta, hogy tapasztalatok szerint a célcsoport részéről egyre nagyobb az igény a kommunikációra, de a cégeknél erre nincs külön szakember, vagy nincs anyagi forrás a specializált nagy ügynökségekkel való együttműködésre. Az újonnan létrejött LA Communications integrált marketingkommunikációs szolgáltatást nyújt, mindezt olyan struktúrában, hogy könnyen érthető legyen marketingismeretek nélkül is.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A portál a remixer generációnak, és az azt megérteni vágyóknak szól.

Előbb az RTL-vezérhelyettes Kolosi Péter, aztán A mi kis falunk és a Survivor fejlesztői beszélnek arról a Kreatív rendezvényén, hogy mik lesznek a magyar tévék slágerei.

Benne van a fél Aranyélet-stáb, mégse hallottál róla, mi az?

A Müpa vezetése mellett fogja betölteni az Andy Vajna halálával megüresedett pozíciót.

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Hát, én csak a kkv és mikro v. terület internetes részét ismerem, és meglepően nagy a szórás - de ezen a piacon azért nagyon sokan vannak. Persze nem elsősorban
ügynökségek, dehát ez érthető is, hiszen az "ügynökség" szó az ügyfélriasztó. Azonnal budget-ben kell gondolkodni, és extra költségekben meg minden...
Érdekes pl., hogy lett olyan ok miatt ügyfelem, mert a "nagy ügynökség" budget-ből tud tervezni, de budget-et nem tud tervezni. Azaz azt meg tudná mondani, x millióból
mit csinál, de azt nem, hogy az elérendő célhoz hány x. millió kell...
Láthatóan máshogy működik ez a piac, no.
#
a (hagyományos ügynökségeknél) nagyobb kreativitást nyilván az ügyfélszerzésre és megtartásra értetted, nem pedig a produktumokra. Vagy csak az én figyelmemet
kerülték el a hazai reklámmezőnyből kiemelkedő, egyedi, ütős, provokatív, meghökkentő, igényes, trendszetter, blablabla kkv hirdetések?
#
Nahát, igazán örülünkk, hogy másvalakinek is eszébe jutott, hiszen a megjelenő versenytárs is csak azt jelzi, hogy vannak ebben a piacban lehetőségek. Kis csapatunk
több, mint öt éve dolgozik együtt hasonló szellemben (Alice Csoport), és ez a módszer nem csak a KKV területen működik sikeresen, bár kétség-kívül nagyobb
kreativitást, több aprómunkát és ügyfelek irányába tanúsított empátiát igényel ez a munka, mint a "hagyományos" ügynökségeknél. Hajrá-hajrá! szépen lassan
talán az általános gyakorlat is megváltozik, és valódi ügyfél-igény lesz az "ésszel, szívvel, kézzel" dolgozó, egyáltalán nem "fapados" cégekre.

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés