hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ügynökségi piac - kkv-re szakosodott céggel bővült

Kifejezetten a kis- és középvállalkozásokat (kkv) célozza meg szolgáltatásaival a januárban indult LA Communications. Szabó Linda ügyvezető igazgató a Kreatív Online-nak elmondta, hogy tapasztalatok szerint a célcsoport részéről egyre nagyobb az igény a kommunikációra, de a cégeknél erre nincs külön szakember, vagy nincs anyagi forrás a specializált nagy ügynökségekkel való együttműködésre. Az újonnan létrejött LA Communications integrált marketingkommunikációs szolgáltatást nyújt, mindezt olyan struktúrában, hogy könnyen érthető legyen marketingismeretek nélkül is.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Ezentúl nem csak a csatornán támogatja a fiatal tehetségeket a csatorna.

A túlfogyasztásra és a tudatos jövőtervezésre hívja fel a figyelmet az OTP kampánya. A bejelentőt olvashatjátok.

Ezért futhatunk bele könnyen ma a világnap szpotjába a magyar csatornákon is.

Boldog díjazottak, ölelkező kreatívok, minden, ami egy díjátadóhoz dukál.

6 milliárd körüli reklámbevételt kezel továbbra is a Media Services Company.

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Hát, én csak a kkv és mikro v. terület internetes részét ismerem, és meglepően nagy a szórás - de ezen a piacon azért nagyon sokan vannak. Persze nem elsősorban
ügynökségek, dehát ez érthető is, hiszen az "ügynökség" szó az ügyfélriasztó. Azonnal budget-ben kell gondolkodni, és extra költségekben meg minden...
Érdekes pl., hogy lett olyan ok miatt ügyfelem, mert a "nagy ügynökség" budget-ből tud tervezni, de budget-et nem tud tervezni. Azaz azt meg tudná mondani, x millióból
mit csinál, de azt nem, hogy az elérendő célhoz hány x. millió kell...
Láthatóan máshogy működik ez a piac, no.
#
a (hagyományos ügynökségeknél) nagyobb kreativitást nyilván az ügyfélszerzésre és megtartásra értetted, nem pedig a produktumokra. Vagy csak az én figyelmemet
kerülték el a hazai reklámmezőnyből kiemelkedő, egyedi, ütős, provokatív, meghökkentő, igényes, trendszetter, blablabla kkv hirdetések?
#
Nahát, igazán örülünkk, hogy másvalakinek is eszébe jutott, hiszen a megjelenő versenytárs is csak azt jelzi, hogy vannak ebben a piacban lehetőségek. Kis csapatunk
több, mint öt éve dolgozik együtt hasonló szellemben (Alice Csoport), és ez a módszer nem csak a KKV területen működik sikeresen, bár kétség-kívül nagyobb
kreativitást, több aprómunkát és ügyfelek irányába tanúsított empátiát igényel ez a munka, mint a "hagyományos" ügynökségeknél. Hajrá-hajrá! szépen lassan
talán az általános gyakorlat is megváltozik, és valódi ügyfél-igény lesz az "ésszel, szívvel, kézzel" dolgozó, egyáltalán nem "fapados" cégekre.
hirdetés

27 év után decemberben jön az utolsó szám a magazinból.

A brit áruházlánc a karácsony és fennállása 100. évének alkalmából játszott el a Vissza a jövőbe ötletével.

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Milyen forradalmi lehetőségeket jelentenek az új technológiák? Milyen lesz az életünk 10 vagy 50 év múlva? Ezekre a kérdésekre keressük a választ szeptember 27-én, a MOST Fórumon.(x)

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés