hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ügynökséggé alakul és új arculattal folytatja a Média 2.0

A főleg szakmai rendezvényeiről ismert Média 2.0 a tanácsadás mellett egyetemi kurzusokat is tart a jövőben.

hirdetés

A Média 2.0 szakblogként indult 2012-ben, hogy a kommunikációs szakmának független felületet biztosítson, 2014 óta pedig rendszeres szakmai meetupokat szervez, amelyeken a magyar kommunikációs és médiaszakma  szereplői adnak elő.

Idén áprilisban a megnövekedett érdeklődés miatt az alapítók úgy döntöttek, hogy korábbi, pro bono tevékenységeiket versenypiaci megoldások értékesítésével egészítik ki és Media 2.0 Communications néven (tehát már ékezet nélkül) PR ügynökségként és krízistanácsadó irodaként működnek tovább.

„Alapvető célunk a legújabb trendeket és az akadémiai szintű, elméleti tudást is integráló, nemzetközi mércével mérhető kommunikációs termékek fejlesztése, amibe PR szolgáltatások, oktatói anyagok, tréningek és CSR-kampányok egyaránt beletartoznak” – tájékoztatott Pintér Dániel Gergő, a Media 2.0 Communications társalapítója és stratégiai vezetője céljaikról.

A szakember szerint az ügynökség munkatársai számára továbbra is kiemelten fontosak az ingyenes, edukációs tevékenységek, a jövőben azonban nagyobb hangsúlyt fektetnének a megrendelők hírnévmenedzsmentjére.

„Egyrészről egyetemeknek, tudományos intézményeknek, civil szervezeteknek szeretnénk segíteni láthatóvá tenni, ami számukra értékes; másrészről személyre szabott tanácsadást nyújtunk, és kampányterveket készítünk épülő márkák, válságban lévő szervezetek számára; harmadrészről pedig egyetemi kurzusokat tartunk, workshopokat szervezünk és kommunikációs vezetőket képzünk. Végső soron a menedzsment menedzserei vagyunk: nem akarjuk magunkat lehatárolni a társszakmákról, együttműködő partnerként gondolunk mindenkire, aki a kommunikációs iparágban és a médiapiacon dolgozik. Ezt tükrözi az új szlogenünk is: Complex Thinking, Simple Talk.”

A fejlesztés a Public Press szakembereivel, az új arculat pedig a BURN & TAILOR dizájnereivel együttműködve valósult meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

A négy sas a Duna-toronyból és egy hőlégballonból indulva filmezte a várost.

A Class FM helyén júniusban induló országos kereskedelmi frekvencia.

hirdetés
hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.