hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ügynökséget választott a Westend

A tavalyi év tévés és közterületi kampányai után 2018-ban online kommunikációján is erősíteni kíván a Westend. Ehhez új ügynökséget választottak, a Springer & Jacobyt, akik már sok munkát készítettek a plázának – olvasható az ügynökség közleményében.

hirdetés

Az idei online anyagokon így február 1-től a Springer & Jacoby Budapesttel dolgoznak tovább. Ez a kommunikációs ügynökség készíti 2016. óta a Westend nyári és karácsonyi kampányait.

„Azzal, hogy az offline és online kommunikáció egy kézbe kerül, a különböző csatornákon futó kampányok még inkább erősíteni fogják egymás hatását” – nyilatkozta László Kata, a Westend marketingigazgatója.

A megbízást tenderen nyerte el a Springer & Jacoby Budapest, ahová az ügynökséget a korábbi közös munkák alapján hívta meg a Westend. Az eddigi digitális ügynökség kilétéről nincs információnk, de a tenderen ők is részt vettek. Kérdésünkre a Springer & Jacoby Budapest azt válaszolta, nem érezné korrektnek megnevezni a búcsúzó versenytársukat vagy a többi résztvevő ügynökséget.

A Westend megújult online kommunikációjának első újdonsága, hogy a Westend a Viberen is megjelenik a Valentin-naphoz kapcsolódva.

De nem csak szerelmes matricák lesznek, a mindennapok eseményeihez is kapcsolódnak. Több matrica főszereplője egy kedves Westie kutyus, de a többi matricánál is beazonosítható a Westend, például a vízesés vagy a metróközlekedés megjelenítése miatt – írja a közlemény.

A matricacsomag március 23-áig ingyenesen letölthető a Viber-fiókkal rendelkezők számára a matricaáruházból, vagy innen.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés