hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ügynökséget választott a Sixt autókölcsönző

Az Insomnia Reklámügynökség nyerte el a Sixt autókölcsönző magyarországi full service ügynökségi meghívásos tenderét – tájékoztatta az ügynökség a Kreatívot.

hirdetés

Az együttműködés a Sixt és az Insomnia között augusztusban a vállalat őszi kampányának előkészítésével meg is kezdődött. Hogy eddig ki volt a Sixt ügynöksége, arról nincs információnk.

 „A márka hazai erősítését célzó, hosszútávra szóló együttműködésre olyan ügynökséget kerestünk, ahol egy kézben tudhatjuk a kutatást, a tervezést, a kivitelezést és a nyomon követést” – nyilatkozta Dévai Gábor, a Sixt Magyarország ügyvezetője.

A Sixt 1999-ben lépett a magyar piacra, a franchise jogok tulajdonosa pedig azóta is a Wallis-csoport. A cég a kezdetekben elsősorban a Magyarországra beutazó üzletemberek bérautó igényeit szolgálta ki, mára azonban bővült a tevékenysége, mintegy 600 bérautóból álló flottája van, ami a nyári csúcsszezonban a 900-at is eléri.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés