hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ügynökséget választott a Marionnaud Parfüméria

Új partnerrel dolgozik közösségi média felületein a Marionnaud magyarországi képviselete: a nemzetközi parfümérialánc a Be Social közösségi média ügynökséget kérte fel a Facebook- és Instagram-csatornáinak kezelésére. A megbízás október 1-től él az ügynökség közleménye szerint.

hirdetés

A Be Socialt korábbi munkái, szakmai referenciái alapján választotta a Marionnaud. A Facebook- és Instagram-oldalaik kezelése mellett a közösségi média felületeken futtatott hirdetések menedzselése tartozik az ügynökség feladatai közé. Arról, hogy ki volt eddig a cég közösségi médiás ügynöksége nincs információnk, erre rákérdeztünk, amint infót kapunk, bővítjük a cikket.

„A szépségipar olyan szegmensében vagyunk jelen, ahol sok-sok prémiummárkával van dolgunk, ezért kiemelten fontos számunkra, hogy a kommunikációnk is magas színvonalú legyen. A Be Social csapata olyan lelkesedéssel látott neki a feladatoknak, hogy úgy érezhetjük, jó kezekbe került a brand” – nyilatkozta Kiss Rita, a Marionnaud Perfumeries Magyarország képviseletét ellátó Midio Hungary marketingmenedzsere.

„A Marionnaud egy világmárka, nagyon sok branddel, így igazi kihívást jelent számunkra, hogy a különböző kommunikációs stílusokat összhangba hozzuk, ezért is örülünk a feladatnak. Most ráadásul egy olyan időszak következik, amikor azokat is meg kell tudunk szólítani, akik az év más szakaszában nem vásárolnak a parfümériában, mivel karácsonyra sokan választanak ajándékként luxuskozmetikumot” – tette hozzá Forgács Mariann, a Be Social ügyvezetője.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három év után frissítették a tudásanyagot. A kiadvány ingyenesen letölthető.

Pro bono alapon ügynökséget is keresnek a kampány lebonyolítására.

Az előírt kötelezettségekhez felhasznált hiányos adatok nem a Digitől, hanem a GVH saját adatgyűjtéséből származik - állítja a cég.

200 nevezésből összesen 57-et díjazott a zsűri.

hirdetés

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

hirdetés
hirdetés