hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ügynökséget választott a Henkel

Vállalati kommunikációs és az Art.Award pályázat feladataival bízott meg egy ügynökséget a Henkel. A céget meghívásos tenderen választották ki.
hirdetés

A Henkel Magyarország a Morpho Communications-t választotta kommunikációs partnerének. Az ügynökség meghívásos tenderen vett részt.

A Morpho Communications vállalati kommunikációs feladatokat lát el és felel a Henkel művészeti pályázatáért, az Art.Awardért.

Az együttműködés az év második negyedévében vette kezdetét és egy évre szól.

A Henkel Magyarország korábbi partnere a Hochegger Com volt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés