hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Ügynökséget választott a Diego

A kereskedelmi franchise-hálózat sajtókommunikációját pr-tanácsadóval erősíti.

hirdetés

A nemzetközi lakberendezési áruházlánc a B&D kommunikációs irodával kötött együttműködési szerződést. Az ügynökség a hálózat teljes körű, integrált pr-kommunikációjának tervezéséért és megvalósításáért fog felelni, legfontosabb feladata a márka szélesebb körben történő megismertetése és sajtójelenlétének erősítése lesz.

A Diego egy nemzetközi kereskedelmi franchise hálózat, mely honlapjuk szerint közel 150 áruházat működtet Magyarországon, Romániában és Szlovákiában. 2017-ben külföldi terjeszkedést és a hazai partnerhálózat bővítését is tervezik, ezek lebonyolításában szánnak fontos szerepet a B&D ComMediának - írja a közleményük.

A Kreatív megkereste a Diegót néhány kérdéssel. Megtudtuk, hogy a cég eddig nem fókuszált pr-kommunikációs feladatokra, így állandó ügynöksége sem volt, de 2017-től tervezett és szervezett sajtókommunikációt irányozott elő - elsősorban Magyarországra koncentrálva, majd adaptálva az ötleteket a szlovákiai és romániai franchise hálózatokban is. A B&D ComMediával való együttműködés onnan ered, hogy az ügynökség kereste meg az ügyfelet még 2016 év végén. Az általuk felvázolt célok, eszközök, referenciák és az ajánlatuk egybevágott a Diego terveivel.

A B&D ComMedia kommunikációs ügynökség referenciái az informatikai és az FMCG szektor szereplői, mint például a KÜRT Zrt., a Sága Foods vagy a Tutti Élelmiszeripari Kft., de más területeken is végeztek már kommunikációs tevékenységet (pénzügyi szektor, mezőgazdasági, építő- és gyógyszeripar).

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés