hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ügyfélajándék helyett adomány

A Szent Márton Gyermekmentő Szolgálat kampánnyal hívja fel a figyelmet arra, hogy a vállalatok ügyfélajándék helyett adományozzanak. A szervezet célja, hogy jövőre új gyermekmentőt állíthassanak szolgálatba. 

hirdetés

A karácsony előtti időszakban kampányával adományozásra hívja fel a vállalatok figyelmét a Szent Márton Gyermekmentő Szolgálat. A szervezet azt szeretné elérni, hogy az adományokból jövőre új gyermekmentő-autót állíthasson szolgálatba, ezzel segítve az Országos Mentőszolgálat munkáját és a magyar gyermekmentést.

Az alapítvány házon belül készített egy e-DM-ből, microsite-ból és bannerből álló kampányt, amellyel a vállalatok mellett a kommunikációs ügynökségeket is megcélozták azért, hogy ügyfeleiknek ajánlják: ajándékok helyett inkább adományozzanak.

A gyermekmentő szolgálat az adományozóknak egy vállalati vagy Facebook-oldalra is kitehető virtuális mentős macit ad, nevüket, logójukat pedig több fórumon is feltüntetik. A félmillió forint fölötti adománynál a szolgálat küldi ki az adakozó ügyfeleinek szánt karácsonyi üdvözlőlapot.

Egymillió forintnál magasabb támogatásnál a vállalat neve megjelenik a 2011. évi kampányban, a mentőátadás kommunikációjában pedig főtámogatónak nevezik. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés