hirdetés
hirdetés
hirdetés

Überlátványos reklám készült a Szerencsejátéknak

Nagyszabású, látványos reklámfilmet készített a Szerencsejátéknak a Trinity, a rendezők Miki357 és Juhász Péter voltak. Az alábbiakban az alkotók tájékoztatását olvashatják.

hirdetés

Kampánycél

A Szerencsejáték az idei évtől nagyobb hangsúlyt fektet arra, hogy a sport, a kultúra és az egészségügy terén betöltött támogatói szerepvállalását önálló reklámkampányokon keresztül kommunikálja. A lottótársaság a lakosság körében több kutatást végzett, melyek alapján a magyarok elsősorban a nemzeti tulajdonú vállalatoktól várják el a társadalmilag fontos ügyek támogatását. A felmérésekből az is kiderült, hogy a Szerencsejáték játékosait büszkeséggel tölti el, hogy a játékok megvásárlása révén a hazai sportolókat is támogatják.

További képekért kattins!
További képekért kattins!

A kampány kapcsolódik a piacra lépésének 70. jubileumát most októberben ünneplő Totóhoz is, melyet a magyar sportolók 1948-as londoni olimpiára való kijutása érdekében vezettek be itthon. Egy másik sportfogadási játék, a Tippmix 20. születésnapja is idénre esik.

A társaság a tavalyi évben közel 9 milliárd forintot fordított a magyar sport támogatására – írja még a közlemény.

Kreatívkoncepció

A rendezői koncepció a szurkolói élményt igyekszik középpontba állítani, „annak néhol nyers, ösztönös megnyilvánulásaival és közösségformáló erejével” – írják. A film ezen kívül igyekszik felidézni ikonikus magyar sporttörténeti pillanatokat, melyek vizuálisan újragondolt, vagy éppen aktualizált archív felvételeken jelennek meg a filmben.

A rendezők - Juhász Péter és Miki 357 - a magyar zászló piros-fehér-zöld színeit igyekeztek többféleképp belevinni a filmbe, néha az egymást követő képek rajzolják egységgé, máskor egy-egy snittben szeparáltan jelennek meg.

A film egyelőre főként online felületeken fut, illetve van egy rádiós változata. Harminc másodperces tévészpot még nem készült belőle, de a Trinity tájékoztatása szerint lesz az is, de várhatóan csak jövőre.

A videóhoz werkfilm is készült.

Werkfotók:

További képekért kattins!
További képekért kattins!

Alkotók

Megbízó: Szerencsejáték Zrt., marketing és kommunikációs igazgatóság

Ügynökség: Trinity Communications

Szakmai igazgató - Molnár Csaba Gábor

Kreatív vezető - Konrád Bence

Médiaigazgató - Nagy Kati

Group account director - Kolbe Kriszta Renáta

Produkció: 235 Productions

Producer - Juhász Péter, Kozma Liza

Rendező - Juhász Péter, Miki 357

Art Director - Blik Dániel

Operatőr - Garai Gábor

Rendezőasszisztens - Praznóczy Sebastien

Másodaszisztens - Hárskuti Andris

Vágó - Szabó Tomi

Fényelő - Gaál Lacó

Zene - Kalotás Csaba

Hangmérnök - Pejkó Balázs

Gyártásvezető - Kozma Liza

Felvételvezető - Henyei Csaba

Fővilágosító - Kristoffy Zoltán ‘Gekko’

2nd unit Operatőr - Spáh Károly

Látványtervező - Illés Richárd

Stylist - Bognár Hajni

Berendező - Kiss Dorka/Kiss Kata

Location Manager - Bakos Gergõ, Máté Viktor

Ügyfélkapcsolati igazgató - Moór Valéria

Irodavezető - Babócsai Borka

Casting direktor - Tönkö Szandra

Sminkes - Árpa Karolina

Fodrász - Nagy Viktor

Grip - Tóth Janó

Street Art festő - Brunszko László, Dukai István

Építész - Kulcsár Ferenc

SFX - Horváth Robi

Utómunka - ODD

 

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés