hirdetés
hirdetés
hirdetés

Twitteresek újraírják a Rómeó és Júliát

Újraírják a webkettő szellemében a Rómeó és Júliát. Júlia Twitteren ismeri meg Rómeót és hasonló izgalmak. Cél William Shakespeare népszerűsítése.
hirdetés

Shakespeare drámájának Júliája épp 16. születésnapjára készül, amikor a @julietcap16 néven belép a Twitterre, ahol összeakad Rómeóval is. A történet többi része már a felhasználókon múlik.

Nem, ez nem egy begombázott webkettő-fan delíriumos irodalomérettségi-haluzása. A Twitter és a Youtube felhasználók ugyanis huszonegyedik századi köntösbe öltöztetik William Shakespeare egyik leghíresebb darabját, a Rómeó és Júliát. A Such Tweet Sorrow elnevezésű irodalmi kaland a Royal Shakespeare Company és a mobilkészülékekre szórakoztató tartalmakat készítő Mudlark közös vállalkozása.

A szervezők már kortárs keretek közé helyezték a történet főbb vonalait, a karaktereket azonban a véletlenre bízva a Twitter közösségi portálra érkező bejegyzések alapján formálják majd. A tagokat megragadta a kezdeményezés, a honlapra már érkeznek is a rövid üzenetek.

Az internetes Rómeó és Júlia hetek múlva mutatkozik be, a karakterek nemcsak egymással, hanem a „közönség” tagjaival is kapcsolatban lesznek. A szereplők maguk írják twitteres bejegyzéseiket, amelyeket forgatókönyvszerű cselekményvonal és napló határoz meg számukra. Ezek pontos információkkal szolgálnak a részvevőknek arról, hogy épp hol tart a romantikus eposz.

A modernkori internetes Rómeó és Júlia az ezredforduló utáni Angliában játszódik, és két család szembenállását meséli el. A családok között egy végzetes ütközés után szakadt meg a kapcsolat még 2000-ben. Júliát Charlotte Wakefield színésznő alakítja a virtuális színházban.

A projekt célja, hogy közel hozza Shakespeare-hez az embereket, és még közelebb a színészekhez a közönséget – állítják a szervezők.

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A kórház jelentette fel, az ügyész elrendelte az őrizetbe vételét.

A helyzethez alkalmazkodva megnőtt az online kurzusokat, otthoni sportolást népszerűsítő reklámok száma.

Adatvédelmi és biztonsági kockázatokra hivatkozik a cég, a Zoom szerint nincs mitől tartani. 

„Utazz el!”, „Látogasd meg!”, „Szörfölj!” - csak mindezt légyszi a négy fal között tedd!

Április hatodikán kivezetik a kereskedésből a német gigavállalat részvényeit

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés