hirdetés
hirdetés
hirdetés

TV2 - ének után táncoltat

A már harmadik szériájánál tartó Megasztár után újabb vetélkedőt tervez a TV2: a versenyzők klasszikus és a modern táncokat mutatnak majd be.
hirdetés

Megatánc címmel új vetélkedőt indít - várhatóan ősszel - TV2, a jelentkezők a tánctudásukat tudják majd megmutatni. Az új tehetségkutató műsor gyártója - akárcsak a Megasztárnak - az Interaktív lesz. A verseny felhívása már fut a csatorna on-air szpotjaiban.

A Megatánc verseny menete és zsűrije hasonló lesz a Megasztáréhoz, elődöntőkön és döntőkön keresztül mutathatják majd meg tehetségüket a jelentkezők a zsűrinek és a tévénézőknek. Azt, hogy az ötfős zsűri kikből áll majd a TV2 vezetősége még nem árulta el.

Sváby András, az Interaktív ügyvezető igazgatója és a műsor producere azt elmondta, hogy a Megasztárhoz hasonlóan a műsorvezető Till Attila lesz.  Az ősszel induló többfordulós verseny győztese a világ egyik leghíresebb tánciskolájában tanulhat majd.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál, a napilapüzletágért volt felelős.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

hirdetés
hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.