hirdetés
hirdetés
hirdetés

TV2 - digitális csúcsigazgatóságot állít fel

Digitális média igazgatóságot hoz létre a TV2 – az új részleg az újmédiás tartalmakért és a digitális átállás előkészületeiért egyszerre felel. Az igazgatóságot Fekete Attila, a csatorna digitális stratégiáját kidolgozó szakember vezeti. A tévé egyebek mellett erőteljesebb internetes jelenlétet tervez és hamarosan megújítja a tv2.hu-t, ám nem készül újabb Korridort indítani.
hirdetés
A TV2 júniusban létrejövő digitális média igazgatósága egyesíti a digitális feladatokkal foglalkozó, korábban különböző igazgatóságok alá tartozó részlegeket. Az új igazgatóság egyrészt a digitális átállásra való felkészülést koordinálja majd, másrészt teljes körűen ide tartozik majd a csatorna jelenléte a már meglevő digitális platformokon (például interneten, mobilon és teletexten), a tartalomgyártástól az értékesítésig.

Fekete Attila
Fekete Attila
Beszédes módon az igazgatóság vezetője, Fekete Attila az előbbi irányból érkezik: a szakember korábban a stratégiai és szervezetfejlesztési igazgatóság osztályvezetőjeként a csatorna digitális – így az átállásra is vonatkozó – stratégiájának kidolgozásáért felelt, emellett pedig a TV2 műsortovábbítókkal zajló tárgyalásait koordinálta. Ez a jövőben is így lesz, miután ez a feladat is az újonnan létrejövő igazgatósághoz kerül. Fekete Attila korábban négy évig a kereskedelmi igazgatóság üzleti tervezési csoportvezetője volt, Várdy Zoltán mostani vezérigazgató, akkori kereskedelmi igazgató beosztottjaként.

2006-ban, a Nagy Kreatív Nap digitális tévés tartalmakkal foglalkozó beszélgetésén épp Várdy Zoltán beszélt arról, hogy a TV2 – a konkurens RTL Klubbal szemben – az internet helyett inkább a mobilos tartalmakra összpontosít. Az új stratégiát kidolgozó Fekete Attila szerint mostanra változtak a korábbi hangsúlyok: „A mobiltartalom továbbra is fontos a TV2 számára, de emellett az interneten is hangsúlyosabban szeretnénk jelen lenni. Ez nemcsak a TV2 stratégiája, hanem a ProSiebenSat1 hosszú távú terveihez is illeszkedik” – mondta az igazgató a Kreatív Online kérdésére.

A ProSiebenSat1, az új tulajdonos színre lépése indokolja részben a stratégiaváltást is. A TV2 évekkel korábban már komoly tervekkel fordult az internet felé, a Korridor nevű, az Index-Origo duó vetélytársának szánt, de azokat nem megközelítő portált azonban 2004 elején megszüntették. “Azóta változott a reklámpiac, változott a cég vezetése és tulajdonosi struktúrája. Ezek új helyzetet teremtettek, amely új stratégiát kíván” – magyarázta lapunknak Fekete Attila, hogy az akkor takarékra állított újmédia-osztály után most miért jön létre ismét egy digitális csúcsszerv.

A csatorna tájékoztatása szerint a változások első jeleként őszre megújul a tv2.hu portál. Ez technikai, arculati és tartalmi változásokat egyaránt jelent majd – mondta kérdésünkre az új igazgató. “A fejlesztések folyamatban vannak, de annyit elárulhatok, továbbra is hangsúlyos marad a videótartalom.” A 2006-os Nagy Kreatív Napon a TV2 mostani vezérigazgatója, Várdy Zoltán azt is leszögezte: a Korridor-történet tanulsága az, hogy nem érdemes újabb horizontális portállal próbálkozni a piacon. Fekete Attila szerint most sem ebbe az irányba mutatnak a tervek: “Nem kívánunk egy második Korridort indítani” – szögezte le a Kreatív Online-nak. A tervek között szerepel ugyanakkor – az RTL Klubhoz hasonlóan – a fő ernyősite mellett önálló név alatt futó TV2-s oldalak indítása.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Rakéta a Player Tech rovatából nőtte ki magát.

Új, karácsonyi tematikájú reklámfilmet készített a Springer&Jacoby a Provident Relax kölcsönéhez.

A Pernod Ricard zászlóshajó-termékének kommunikációs platformját a Greenroom adaptálja a magyar piacra.

A Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtenek életmentő berendezésre.

Egy cseh online szupermarket nemzetközi terjeszkedésének első állomása lesz.

hirdetés
hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!