hirdetés
hirdetés
hirdetés

TV2 - digitális csúcsigazgatóságot állít fel

Digitális média igazgatóságot hoz létre a TV2 – az új részleg az újmédiás tartalmakért és a digitális átállás előkészületeiért egyszerre felel. Az igazgatóságot Fekete Attila, a csatorna digitális stratégiáját kidolgozó szakember vezeti. A tévé egyebek mellett erőteljesebb internetes jelenlétet tervez és hamarosan megújítja a tv2.hu-t, ám nem készül újabb Korridort indítani.
hirdetés
A TV2 júniusban létrejövő digitális média igazgatósága egyesíti a digitális feladatokkal foglalkozó, korábban különböző igazgatóságok alá tartozó részlegeket. Az új igazgatóság egyrészt a digitális átállásra való felkészülést koordinálja majd, másrészt teljes körűen ide tartozik majd a csatorna jelenléte a már meglevő digitális platformokon (például interneten, mobilon és teletexten), a tartalomgyártástól az értékesítésig.

Fekete Attila
Fekete Attila
Beszédes módon az igazgatóság vezetője, Fekete Attila az előbbi irányból érkezik: a szakember korábban a stratégiai és szervezetfejlesztési igazgatóság osztályvezetőjeként a csatorna digitális – így az átállásra is vonatkozó – stratégiájának kidolgozásáért felelt, emellett pedig a TV2 műsortovábbítókkal zajló tárgyalásait koordinálta. Ez a jövőben is így lesz, miután ez a feladat is az újonnan létrejövő igazgatósághoz kerül. Fekete Attila korábban négy évig a kereskedelmi igazgatóság üzleti tervezési csoportvezetője volt, Várdy Zoltán mostani vezérigazgató, akkori kereskedelmi igazgató beosztottjaként.

2006-ban, a Nagy Kreatív Nap digitális tévés tartalmakkal foglalkozó beszélgetésén épp Várdy Zoltán beszélt arról, hogy a TV2 – a konkurens RTL Klubbal szemben – az internet helyett inkább a mobilos tartalmakra összpontosít. Az új stratégiát kidolgozó Fekete Attila szerint mostanra változtak a korábbi hangsúlyok: „A mobiltartalom továbbra is fontos a TV2 számára, de emellett az interneten is hangsúlyosabban szeretnénk jelen lenni. Ez nemcsak a TV2 stratégiája, hanem a ProSiebenSat1 hosszú távú terveihez is illeszkedik” – mondta az igazgató a Kreatív Online kérdésére.

A ProSiebenSat1, az új tulajdonos színre lépése indokolja részben a stratégiaváltást is. A TV2 évekkel korábban már komoly tervekkel fordult az internet felé, a Korridor nevű, az Index-Origo duó vetélytársának szánt, de azokat nem megközelítő portált azonban 2004 elején megszüntették. “Azóta változott a reklámpiac, változott a cég vezetése és tulajdonosi struktúrája. Ezek új helyzetet teremtettek, amely új stratégiát kíván” – magyarázta lapunknak Fekete Attila, hogy az akkor takarékra állított újmédia-osztály után most miért jön létre ismét egy digitális csúcsszerv.

A csatorna tájékoztatása szerint a változások első jeleként őszre megújul a tv2.hu portál. Ez technikai, arculati és tartalmi változásokat egyaránt jelent majd – mondta kérdésünkre az új igazgató. “A fejlesztések folyamatban vannak, de annyit elárulhatok, továbbra is hangsúlyos marad a videótartalom.” A 2006-os Nagy Kreatív Napon a TV2 mostani vezérigazgatója, Várdy Zoltán azt is leszögezte: a Korridor-történet tanulsága az, hogy nem érdemes újabb horizontális portállal próbálkozni a piacon. Fekete Attila szerint most sem ebbe az irányba mutatnak a tervek: “Nem kívánunk egy második Korridort indítani” – szögezte le a Kreatív Online-nak. A tervek között szerepel ugyanakkor – az RTL Klubhoz hasonlóan – a fő ernyősite mellett önálló név alatt futó TV2-s oldalak indítása.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A hó eleji 40 ezerről március végére 30 ezerre csökkent a napi összes reklámszpot száma az NMHH jelentése szerint.

Baranyi Bálint senior account lesz az ügynökségnél

Az influencer marketinggel foglalkozó, már Európa több országában jelen lévő vállalkozás nemrég került az amerikai piackutató látószögébe.

Az Önszabályozó Reklám Testület történelminek nevezte a megállapodást.

Csizmadi Péter feladata lesz a nemzetközi kapcsolatok erősítése.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.