hirdetés
hirdetés
hirdetés

TV2 - a Duna Tv-től érkezik az új kreatívvezető

A Duna TV-től igazol át a TV2-höz a csatorna új kreatívvezetője, aki az újonnan létrehozott kreatívosztályt fogja vezetni. A szakember a TV2-nél a csatorna on- és off-air kommunikációjának összehangolásáért felel, és képviseli a TV2 márkastratégiáját a külső beszállítók által gyártott műsorok arculati munkáiban.
hirdetés
Rendes Zoltán lesz április 1-jétől a TV2 kreatívvezetője, a szakember a marketing- és kommunikációs igazgató, Nagy Andrea irányítása alatt felel a csatorna on- és off-air kreatív megjelenéseinek összehangolásáért.

A kreatívigazgatói pozíciót a TV2 2006 végén szüntette meg a kreatívigazgatósággal együtt. Most újra kialakították a posztot, de máshol kap helyet: korábban a marketingosztály tartozott a kreatívigazgatóság alá, az új hierarchiában viszont az azóta kialakított marketingigazgatóság alá tagozódik be a kreatívosztály.

Rendes Zoltán 1992 óta dolgozik a médiában: televíziós pályafutását az RTL Klubnál kezdte, az utóbbi másfél évben pedig a Duna TV arculatának megújításával, így az on- és off-air megjelenésekkel és a virtuális stúdió fejlesztésével kapcsolatos vezető kreatív produceri feladatokat látta el.

Rendes Zoltán a TV2-nél a jövőben a kreatívosztályhoz tartozó promo és grafikai osztály vezetőjeként a csatorna on- és off air kommunikációjának összehangolásáért felel, és képviseli a TV2 márkastratégiáját a külső beszállítók által gyártott műsorok arculati munkáiban.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Csúszik az engedélyezési folyamat, de idén még jók vagyunk.

Stáb nélkül, teljesen egyedül kellett lefotóznia magát.

A távmunkában dolgozó kommunikációs dolgozók számára. Mindkettő használata ingyenes.

Nem tudták azonosítani az emberi méltóság megsértésének tényálladékát a kormánypárti hírtelevízió anyagában.

Az edzőtermek zárva, a kültéri sportolás tűrt, de nem támogatott, és vannak, akik ennek ellenére sem adják fel. 

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés