hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tűnj ki a tömegből a legnépszerűbb reklámeszközökkel!

A nyár beköszöntével megkezdődik az igazi fesztiválszezon is. A cégeknek azonban ez nem csak a buliról és a szórakozásról szól, hiszen a kitelepülések szervezésénél számos dolgot figyelembe kell venniük, hogy kitűnhessenek a tömegből. Legyen szó egy kisebb családi napról, egy több száz fős rendezvényről, vagy a legnagyobb nyári fesztiválokról – minden cég egyet szeretne: egy különleges és figyelemfelkeltő megoldást.

hirdetés

A Reklámeszköz.hu több mint tíz éves tapasztalata és a 2017-es eladási statisztikák alapján összeszedte a legnépszerűbb és leghatékonyabb fesztivál reklámeszközöket, amellyekkel garantált a siker az egyedi megjelenésekre:

1. A strandzászló, vagy másnéven beachflag a szabadtéri sportesemények elengedhetetlen kelléke. A látványos és tartós, kültéri megoldást kínáló zászló szerkezetek többször is felhasználhatóak. A zászló nyomat rendezvényenként vagy szezononként cserélhető.

2. A kültéri banner állvány egy maximálisan stabil és egyszerű szerkezetű reklámeszköz, amely hordtáskában szállítható. Az összeállítása percek alatt elvégezhető, stabilitását vízzel vagy homokkal tölthető talpa biztosítja.

3. A háti, azaz backpack x banner egy kényelmes, bélelt pántú hátizsákra szerelt X formájú, összecsukható, egyszerűen és gyorsan összeszerelhető bannertartó. A mozgó reklámfelület szórólapozáshoz vagy más hostess promóciókhoz használatos reklámeszköz.

4. Az ECO pult egy rendkívül egyszerűen összeállítható promóciós és kínáló pult. Szerkezete fehér műanyag, ebből kifolyólag teljesen vízálló. Hátul nyitott, polcos és koronájának köszönhetően összesen négy reklámfelülettel rendelkezik.

5. A krétával írható megállítótábla a gasztro kitelepülések jellemző reklámeszköze. A krétázható felületen rendezvénytől és kínálattól függően aktualizálható a tartalom. A felület igény szerint nyomtatással vagy fóliavágással emblémázható is.

6. A kétoldalas alumínium megállítótábla egyike a legelső reklámeszközöknek. A nagyméretű reklámfelülettel rendelkező tábla kerete egy mozdulattal kipattintható, így a plakátok cseréje gyorsan és önállóan megoldható.

7. Az emblémázott napernyő a vendéglátók között, a nyári időszakban vált igen kedvelt reklámeszközzé. Egyedi grafikával, akár a teljes felületén megnyomtatható eszköz, vízzel tölthető talppal.

8. A nyomtatott reklám molinó egyedi mérete és konfekcionálása miatt sokféle felhasználást tesz lehetővé. Készíthető belőle standhoz asztalszoknya, háttérdekoráció vagy sátortető is, azonban a legegyszerűbb amikor egy falra vagy kerítésre kerül kifeszítésre.

9. Az alumíniumvázas rendezvénysátor több méretben, hosszú éveken keresztül szolgálja az ügyfelek kényelmét. A sokféle igényt kielégítő, rendkívül könnyen összeállítható sátor mobilis, költségkímélő és kényelmes, biztonságos használatot biztosít.

További információk a Reklámeszköz.hu oldalán.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A gyengélkedő Walt Disneyt előzték meg értékben.

Az erről szóló törvény több éve hatályos, a helyzet mégis egyre romlik az MKP szerint.

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés