hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tűnj ki a tömegből a legnépszerűbb reklámeszközökkel!

A nyár beköszöntével megkezdődik az igazi fesztiválszezon is. A cégeknek azonban ez nem csak a buliról és a szórakozásról szól, hiszen a kitelepülések szervezésénél számos dolgot figyelembe kell venniük, hogy kitűnhessenek a tömegből. Legyen szó egy kisebb családi napról, egy több száz fős rendezvényről, vagy a legnagyobb nyári fesztiválokról – minden cég egyet szeretne: egy különleges és figyelemfelkeltő megoldást.

hirdetés

A Reklámeszköz.hu több mint tíz éves tapasztalata és a 2017-es eladási statisztikák alapján összeszedte a legnépszerűbb és leghatékonyabb fesztivál reklámeszközöket, amellyekkel garantált a siker az egyedi megjelenésekre:

1. A strandzászló, vagy másnéven beachflag a szabadtéri sportesemények elengedhetetlen kelléke. A látványos és tartós, kültéri megoldást kínáló zászló szerkezetek többször is felhasználhatóak. A zászló nyomat rendezvényenként vagy szezononként cserélhető.

2. A kültéri banner állvány egy maximálisan stabil és egyszerű szerkezetű reklámeszköz, amely hordtáskában szállítható. Az összeállítása percek alatt elvégezhető, stabilitását vízzel vagy homokkal tölthető talpa biztosítja.

3. A háti, azaz backpack x banner egy kényelmes, bélelt pántú hátizsákra szerelt X formájú, összecsukható, egyszerűen és gyorsan összeszerelhető bannertartó. A mozgó reklámfelület szórólapozáshoz vagy más hostess promóciókhoz használatos reklámeszköz.

4. Az ECO pult egy rendkívül egyszerűen összeállítható promóciós és kínáló pult. Szerkezete fehér műanyag, ebből kifolyólag teljesen vízálló. Hátul nyitott, polcos és koronájának köszönhetően összesen négy reklámfelülettel rendelkezik.

5. A krétával írható megállítótábla a gasztro kitelepülések jellemző reklámeszköze. A krétázható felületen rendezvénytől és kínálattól függően aktualizálható a tartalom. A felület igény szerint nyomtatással vagy fóliavágással emblémázható is.

6. A kétoldalas alumínium megállítótábla egyike a legelső reklámeszközöknek. A nagyméretű reklámfelülettel rendelkező tábla kerete egy mozdulattal kipattintható, így a plakátok cseréje gyorsan és önállóan megoldható.

7. Az emblémázott napernyő a vendéglátók között, a nyári időszakban vált igen kedvelt reklámeszközzé. Egyedi grafikával, akár a teljes felületén megnyomtatható eszköz, vízzel tölthető talppal.

8. A nyomtatott reklám molinó egyedi mérete és konfekcionálása miatt sokféle felhasználást tesz lehetővé. Készíthető belőle standhoz asztalszoknya, háttérdekoráció vagy sátortető is, azonban a legegyszerűbb amikor egy falra vagy kerítésre kerül kifeszítésre.

9. Az alumíniumvázas rendezvénysátor több méretben, hosszú éveken keresztül szolgálja az ügyfelek kényelmét. A sokféle igényt kielégítő, rendkívül könnyen összeállítható sátor mobilis, költségkímélő és kényelmes, biztonságos használatot biztosít.

További információk a Reklámeszköz.hu oldalán.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Visszaszorulóban vannak a likeblogok, de több illegális filmletöltő oldal is a legnépszerűbbek között.

Október 20-tól 100 napon át egy-egy híresség  szaval Ady-verseket.

Pető Pétert a független sajtó kategóriában jelölte a Reporters Without Borders.

Vincze Orsolya Eszter vezeti.

A Magyarországon is forgatott AMC-sorozatot a Content Innovation Awardson ismerték el.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés