hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tűnj ki a tömegből a legnépszerűbb reklámeszközökkel!

A nyár beköszöntével megkezdődik az igazi fesztiválszezon is. A cégeknek azonban ez nem csak a buliról és a szórakozásról szól, hiszen a kitelepülések szervezésénél számos dolgot figyelembe kell venniük, hogy kitűnhessenek a tömegből. Legyen szó egy kisebb családi napról, egy több száz fős rendezvényről, vagy a legnagyobb nyári fesztiválokról – minden cég egyet szeretne: egy különleges és figyelemfelkeltő megoldást.

hirdetés

A Reklámeszköz.hu több mint tíz éves tapasztalata és a 2017-es eladási statisztikák alapján összeszedte a legnépszerűbb és leghatékonyabb fesztivál reklámeszközöket, amellyekkel garantált a siker az egyedi megjelenésekre:

1. A strandzászló, vagy másnéven beachflag a szabadtéri sportesemények elengedhetetlen kelléke. A látványos és tartós, kültéri megoldást kínáló zászló szerkezetek többször is felhasználhatóak. A zászló nyomat rendezvényenként vagy szezononként cserélhető.

2. A kültéri banner állvány egy maximálisan stabil és egyszerű szerkezetű reklámeszköz, amely hordtáskában szállítható. Az összeállítása percek alatt elvégezhető, stabilitását vízzel vagy homokkal tölthető talpa biztosítja.

3. A háti, azaz backpack x banner egy kényelmes, bélelt pántú hátizsákra szerelt X formájú, összecsukható, egyszerűen és gyorsan összeszerelhető bannertartó. A mozgó reklámfelület szórólapozáshoz vagy más hostess promóciókhoz használatos reklámeszköz.

4. Az ECO pult egy rendkívül egyszerűen összeállítható promóciós és kínáló pult. Szerkezete fehér műanyag, ebből kifolyólag teljesen vízálló. Hátul nyitott, polcos és koronájának köszönhetően összesen négy reklámfelülettel rendelkezik.

5. A krétával írható megállítótábla a gasztro kitelepülések jellemző reklámeszköze. A krétázható felületen rendezvénytől és kínálattól függően aktualizálható a tartalom. A felület igény szerint nyomtatással vagy fóliavágással emblémázható is.

6. A kétoldalas alumínium megállítótábla egyike a legelső reklámeszközöknek. A nagyméretű reklámfelülettel rendelkező tábla kerete egy mozdulattal kipattintható, így a plakátok cseréje gyorsan és önállóan megoldható.

7. Az emblémázott napernyő a vendéglátók között, a nyári időszakban vált igen kedvelt reklámeszközzé. Egyedi grafikával, akár a teljes felületén megnyomtatható eszköz, vízzel tölthető talppal.

8. A nyomtatott reklám molinó egyedi mérete és konfekcionálása miatt sokféle felhasználást tesz lehetővé. Készíthető belőle standhoz asztalszoknya, háttérdekoráció vagy sátortető is, azonban a legegyszerűbb amikor egy falra vagy kerítésre kerül kifeszítésre.

9. Az alumíniumvázas rendezvénysátor több méretben, hosszú éveken keresztül szolgálja az ügyfelek kényelmét. A sokféle igényt kielégítő, rendkívül könnyen összeállítható sátor mobilis, költségkímélő és kényelmes, biztonságos használatot biztosít.

További információk a Reklámeszköz.hu oldalán.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Skoda biciklis blogja, a We Love Cycling downhill-bajnokkal és bringás divatmárka alapítókkal is forgatott.

A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös felmérése alapján a lángos a verhetetlen balatoni étel.

A Boston Globe kezdeményezte az akciót, amelyben rengeteg szerkesztőség közölt vezércikket a sajtó védelmében.

Rozgonyi Krisztina fog algoritmusokról, a médiaszabadságról, infóbuborékokról, #metoo-ról és Arab Tavaszról beszélni.

Meghívásos tenderen nyert a SentiOne.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés