hirdetés
hirdetés
hirdetés

Túl hangosak voltak a rádióreklámok, nem volt elég közélet

Az NMHH résen volt és büntetett.

hirdetés

A Story5, a 4-es csatorna és a Galaxy TV médiaszolgáltatója megsértette a reklámhangerősségre vonatkozó előírásokat idén április és június között. Csatornánként egy, három, illetve négy alkalommal. Az ismételt jogsértés miatt a szolgáltatónak 160 ezer forintos bírságot kell fizetnie, olvasható az NMHH közleményében.

A jogkövető magatartásban azonban máshol is felütötték a fejüket a hiányosságok.

A mezőtúri Pont Rádió egyik májusi műsorhetét vizsgálva kiderült, hogy a közösségi rádió médiaszolgáltatója a hatósági szerződésében vállaltakhoz képest kevesebb helyi közélettel foglalkozó, illetve a mindennapi életet segítő műsort és közszolgálati műsorszámot adott le, valamint többet ismételt a megengedettnél. A büntetésük 10 ezer forint.

A rádiót az NMHH amiatt is figyelmeztette, mert nem használt hangjelzést a műsorok és a reklámok megkülönböztetésére.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés