hirdetés
hirdetés
hirdetés

Triplázott az Artificial Group a LolliPOPon

November 26-án, kedd este adtuk át a Kreatív csoport által szervezett Arany LolliPOP kreatívverseny díjait a Budapest Music Centerben.

hirdetés

A versenyre összesen 103 nevezés érkezett 29 pályázótól. Ebből az este folyamán végül 56 shortlistes és 35 dobogós munka készítői vehettek át oklevelet illetve díjat. A zsűri 14 első, 14 második és 9 harmadik helyet osztott ki, továbbá a legnagyobb nyalókát az év ügynöksége vehette át az este végén, amelyet sorozatban a harmadik évben nyertek el.

A zsűri tagjai voltak: Aniot Dávid, a Sió-Eckes marketingigazgatója; Benkő Lívia, a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) főtitkára; Kiskádár Tamás, a Mito egyik kreatívigazgatója; Robák Dávid, az Innovative Solutions vezetője; Rókusfalvy Gábor, a Roxer Event & More ügyvezetője, a MAKSZ btl-szekciójának elnöke; Soós S. Zoltán, a Wonderduck vezérigazgatója; Szerényi Szabolcs, a Kreatív szerkesztője.

A díjátadón készült fotók után megtekintheti a nyertes pályamunkákat is. A galériák megnyitásához kattintson a képekre!

A díjátadón készült további képekért kattintson!
A díjátadón készült további képekért kattintson!

Instore Kommunikációs megoldások főkategória

Displayek

3. helyezett (megosztott díj)

Rexona Forma1 - Kimi Raikkönen installáció – Unilever Magyarország

Asus áruházi display rendszer megújulás – Torter e-Design

2. helyezett

Johnnie Walker display – Willson & Brown Hungary

1. Helyezett

Avon bőrönd – Willson & Brown Hungary

Installációk

2. helyezett

Padra Veled! – Roxer Event and More és Roxer Produkció

1. helyezett

Balaton Sound Nagyszínpad 2013 – Mobilsofa, társpályázók: Balaton Sound (Fülöp Zoltán, Lobenwein Norbert, Media Event, Solid Studio)

Sales Promotion megoldások főkategória

Hoszteszpromóciók

1. helyezett

Dolmio automata – Karmamédia

Lojalitásépítő akciók és eladásösztönző kampányok

2. helyezett

Coca-Cola – Nyerj a haverokkal! Akár 5x esély! – Rewart, társpályázó Coca-Cola HBC Magyarország, McCann Budapest

Promóciók támogatása főkategória

PR

2. helyezett

Termáljég Kúra – Front Page Communications

A projekt leírása innen tölthető le.

1. helyezett

Meséltech. Beleszövitech. Nyertech. - Windows 8. bevezetés fogyasztói videókampány – Wunderman, társpályázó a Vermis Production

Online

3. helyezett

Viasat6 Parapremierek - Este 10-kor eljövünk érted! – HPS Experience

2. helyezett

Veet Cipőmánia Facebook alkalmazás – Progressive Studio

1. helyezett

EFOTT YetiTasli – Artificial Group

Ajándéktárgyak

3. helyezett

Prohome céges karácsonyi ajándék – Prohome

1. helyezett

Glencore céges karácsonyi ajándék – Prohome

BTL-alapú komplex (integrált) kampányok főkategória

3. helyezett

Zöldlista - vásárló program – Bell and Partners

A kampány leírása innen tölthető le.

2. helyezett

Metropol „Pimp my rack”! – Lowe GGK, társpályázó: 42 digital

1. helyezett

Dove Bókok Éve – Artificial Group

Események főkategória

Lakossági partik, koncertek, roadshow-k, fesztiválhelyszínek

3. helyezett (megosztott díj)

Sport Szelet Free Wifi – HPS Experience

ASUS, a kód küldetés kampánya – Visionary 7

2. helyezett (megosztott díj)

Nescafé Style Creator – Artificial Group

Körforgó - szelektív forgatag! Barnulás közben zöldülj velünk! – Bell and Partners

A projekt leírása ide kattintva letölthető.

1. helyezett (megosztott díj)

E. ON Hajtóerőmű – Multeam 360°

Nike üzletnyitó esemény – HPS Experience

Ügyfélpartik, dolgozói rendezvények, csapatépítés

2. helyezett

Sony sajtótájékoztató kreatív rendezvénykoncepció – Visionary 7

1. helyezett

Renault Trucks R/EVOLUTION – Roxer Event & More

Egyéb speciális BTL-megoldások főkategória

Ambient marketingmegoldások

2. helyezett

Dante és a végtelen – Team Red

1. helyezett

Vodafone Red Taxi – Team Red

Gerillamarketing

3. helyezett

Dove Bókfal – Artificial Group

2. helyezett (megosztott díj)

Dove Bókkártya – Artificial Group

Birkózó Gerillafilm – Livepoint

1. helyezett

Dove Bókposzter – Artificial Group

Víruskampányok

3. helyezett

Efott Story – Artificial Group

2. helyezett

Dove Bókangyal – Artificial Group

1. helyezett

Viszik a nappalit – Roxer Springer & Jacoby

Meghívó, üdvözlőkártya, katalógus, egyéb B2B kiadvány

2. helyezett

Skoda Színskála szórólap – Café Communicatons

1. helyezett

MUGAZINE – Artificial Group

Fődíj:

Az év ügynöksége 2013

Artificial Group

Az év ügynöksége 2013-ban az Artificial Group
Az év ügynöksége 2013-ban az Artificial Group

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Még jó párat kell aludni addig, hogy itthon is legálisan lehessen nézni Baby Yoda kalandjait.

A hírt a főszerepet játszó Ewan McGregor is megerősítette, de szerinte nem annyira drámai a helyzet.

Sztereotípiákkal dagasztja az amerikai kebleket a Budweiser a Super Bowl alatt.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés