hirdetés
hirdetés
hirdetés

Triplázott az Artificial Group a LolliPOPon

November 26-án, kedd este adtuk át a Kreatív csoport által szervezett Arany LolliPOP kreatívverseny díjait a Budapest Music Centerben.

hirdetés

A versenyre összesen 103 nevezés érkezett 29 pályázótól. Ebből az este folyamán végül 56 shortlistes és 35 dobogós munka készítői vehettek át oklevelet illetve díjat. A zsűri 14 első, 14 második és 9 harmadik helyet osztott ki, továbbá a legnagyobb nyalókát az év ügynöksége vehette át az este végén, amelyet sorozatban a harmadik évben nyertek el.

A zsűri tagjai voltak: Aniot Dávid, a Sió-Eckes marketingigazgatója; Benkő Lívia, a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) főtitkára; Kiskádár Tamás, a Mito egyik kreatívigazgatója; Robák Dávid, az Innovative Solutions vezetője; Rókusfalvy Gábor, a Roxer Event & More ügyvezetője, a MAKSZ btl-szekciójának elnöke; Soós S. Zoltán, a Wonderduck vezérigazgatója; Szerényi Szabolcs, a Kreatív szerkesztője.

A díjátadón készült fotók után megtekintheti a nyertes pályamunkákat is. A galériák megnyitásához kattintson a képekre!

A díjátadón készült további képekért kattintson!
A díjátadón készült további képekért kattintson!

Instore Kommunikációs megoldások főkategória

Displayek

3. helyezett (megosztott díj)

Rexona Forma1 - Kimi Raikkönen installáció – Unilever Magyarország

Asus áruházi display rendszer megújulás – Torter e-Design

2. helyezett

Johnnie Walker display – Willson & Brown Hungary

1. Helyezett

Avon bőrönd – Willson & Brown Hungary

Installációk

2. helyezett

Padra Veled! – Roxer Event and More és Roxer Produkció

1. helyezett

Balaton Sound Nagyszínpad 2013 – Mobilsofa, társpályázók: Balaton Sound (Fülöp Zoltán, Lobenwein Norbert, Media Event, Solid Studio)

Sales Promotion megoldások főkategória

Hoszteszpromóciók

1. helyezett

Dolmio automata – Karmamédia

Lojalitásépítő akciók és eladásösztönző kampányok

2. helyezett

Coca-Cola – Nyerj a haverokkal! Akár 5x esély! – Rewart, társpályázó Coca-Cola HBC Magyarország, McCann Budapest

Promóciók támogatása főkategória

PR

2. helyezett

Termáljég Kúra – Front Page Communications

A projekt leírása innen tölthető le.

1. helyezett

Meséltech. Beleszövitech. Nyertech. - Windows 8. bevezetés fogyasztói videókampány – Wunderman, társpályázó a Vermis Production

Online

3. helyezett

Viasat6 Parapremierek - Este 10-kor eljövünk érted! – HPS Experience

2. helyezett

Veet Cipőmánia Facebook alkalmazás – Progressive Studio

1. helyezett

EFOTT YetiTasli – Artificial Group

Ajándéktárgyak

3. helyezett

Prohome céges karácsonyi ajándék – Prohome

1. helyezett

Glencore céges karácsonyi ajándék – Prohome

BTL-alapú komplex (integrált) kampányok főkategória

3. helyezett

Zöldlista - vásárló program – Bell and Partners

A kampány leírása innen tölthető le.

2. helyezett

Metropol „Pimp my rack”! – Lowe GGK, társpályázó: 42 digital

1. helyezett

Dove Bókok Éve – Artificial Group

Események főkategória

Lakossági partik, koncertek, roadshow-k, fesztiválhelyszínek

3. helyezett (megosztott díj)

Sport Szelet Free Wifi – HPS Experience

ASUS, a kód küldetés kampánya – Visionary 7

2. helyezett (megosztott díj)

Nescafé Style Creator – Artificial Group

Körforgó - szelektív forgatag! Barnulás közben zöldülj velünk! – Bell and Partners

A projekt leírása ide kattintva letölthető.

1. helyezett (megosztott díj)

E. ON Hajtóerőmű – Multeam 360°

Nike üzletnyitó esemény – HPS Experience

Ügyfélpartik, dolgozói rendezvények, csapatépítés

2. helyezett

Sony sajtótájékoztató kreatív rendezvénykoncepció – Visionary 7

1. helyezett

Renault Trucks R/EVOLUTION – Roxer Event & More

Egyéb speciális BTL-megoldások főkategória

Ambient marketingmegoldások

2. helyezett

Dante és a végtelen – Team Red

1. helyezett

Vodafone Red Taxi – Team Red

Gerillamarketing

3. helyezett

Dove Bókfal – Artificial Group

2. helyezett (megosztott díj)

Dove Bókkártya – Artificial Group

Birkózó Gerillafilm – Livepoint

1. helyezett

Dove Bókposzter – Artificial Group

Víruskampányok

3. helyezett

Efott Story – Artificial Group

2. helyezett

Dove Bókangyal – Artificial Group

1. helyezett

Viszik a nappalit – Roxer Springer & Jacoby

Meghívó, üdvözlőkártya, katalógus, egyéb B2B kiadvány

2. helyezett

Skoda Színskála szórólap – Café Communicatons

1. helyezett

MUGAZINE – Artificial Group

Fődíj:

Az év ügynöksége 2013

Artificial Group

Az év ügynöksége 2013-ban az Artificial Group
Az év ügynöksége 2013-ban az Artificial Group

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

Négyféle csokit olvasztott össze egy táblába az édességgyár, és ezzel nem csak azokra gondolnak, akik Gombóc Artúr nyomdokain járva, minden csokoládét imádnak.

Lassan teljes az idei filmfesztivál programja, és már összeállt a nemzetközi zsűri is.

Őry Eszter két barátjával hozta létre az ArtNeszt, a képzőművészeti ügynökséget.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés