hirdetés
hirdetés
hirdetés

Triplázott az Artificial Group a LolliPOPon

November 26-án, kedd este adtuk át a Kreatív csoport által szervezett Arany LolliPOP kreatívverseny díjait a Budapest Music Centerben.

hirdetés

A versenyre összesen 103 nevezés érkezett 29 pályázótól. Ebből az este folyamán végül 56 shortlistes és 35 dobogós munka készítői vehettek át oklevelet illetve díjat. A zsűri 14 első, 14 második és 9 harmadik helyet osztott ki, továbbá a legnagyobb nyalókát az év ügynöksége vehette át az este végén, amelyet sorozatban a harmadik évben nyertek el.

A zsűri tagjai voltak: Aniot Dávid, a Sió-Eckes marketingigazgatója; Benkő Lívia, a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) főtitkára; Kiskádár Tamás, a Mito egyik kreatívigazgatója; Robák Dávid, az Innovative Solutions vezetője; Rókusfalvy Gábor, a Roxer Event & More ügyvezetője, a MAKSZ btl-szekciójának elnöke; Soós S. Zoltán, a Wonderduck vezérigazgatója; Szerényi Szabolcs, a Kreatív szerkesztője.

A díjátadón készült fotók után megtekintheti a nyertes pályamunkákat is. A galériák megnyitásához kattintson a képekre!

A díjátadón készült további képekért kattintson!
A díjátadón készült további képekért kattintson!

Instore Kommunikációs megoldások főkategória

Displayek

3. helyezett (megosztott díj)

Rexona Forma1 - Kimi Raikkönen installáció – Unilever Magyarország

Asus áruházi display rendszer megújulás – Torter e-Design

2. helyezett

Johnnie Walker display – Willson & Brown Hungary

1. Helyezett

Avon bőrönd – Willson & Brown Hungary

Installációk

2. helyezett

Padra Veled! – Roxer Event and More és Roxer Produkció

1. helyezett

Balaton Sound Nagyszínpad 2013 – Mobilsofa, társpályázók: Balaton Sound (Fülöp Zoltán, Lobenwein Norbert, Media Event, Solid Studio)

Sales Promotion megoldások főkategória

Hoszteszpromóciók

1. helyezett

Dolmio automata – Karmamédia

Lojalitásépítő akciók és eladásösztönző kampányok

2. helyezett

Coca-Cola – Nyerj a haverokkal! Akár 5x esély! – Rewart, társpályázó Coca-Cola HBC Magyarország, McCann Budapest

Promóciók támogatása főkategória

PR

2. helyezett

Termáljég Kúra – Front Page Communications

A projekt leírása innen tölthető le.

1. helyezett

Meséltech. Beleszövitech. Nyertech. - Windows 8. bevezetés fogyasztói videókampány – Wunderman, társpályázó a Vermis Production

Online

3. helyezett

Viasat6 Parapremierek - Este 10-kor eljövünk érted! – HPS Experience

2. helyezett

Veet Cipőmánia Facebook alkalmazás – Progressive Studio

1. helyezett

EFOTT YetiTasli – Artificial Group

Ajándéktárgyak

3. helyezett

Prohome céges karácsonyi ajándék – Prohome

1. helyezett

Glencore céges karácsonyi ajándék – Prohome

BTL-alapú komplex (integrált) kampányok főkategória

3. helyezett

Zöldlista - vásárló program – Bell and Partners

A kampány leírása innen tölthető le.

2. helyezett

Metropol „Pimp my rack”! – Lowe GGK, társpályázó: 42 digital

1. helyezett

Dove Bókok Éve – Artificial Group

Események főkategória

Lakossági partik, koncertek, roadshow-k, fesztiválhelyszínek

3. helyezett (megosztott díj)

Sport Szelet Free Wifi – HPS Experience

ASUS, a kód küldetés kampánya – Visionary 7

2. helyezett (megosztott díj)

Nescafé Style Creator – Artificial Group

Körforgó - szelektív forgatag! Barnulás közben zöldülj velünk! – Bell and Partners

A projekt leírása ide kattintva letölthető.

1. helyezett (megosztott díj)

E. ON Hajtóerőmű – Multeam 360°

Nike üzletnyitó esemény – HPS Experience

Ügyfélpartik, dolgozói rendezvények, csapatépítés

2. helyezett

Sony sajtótájékoztató kreatív rendezvénykoncepció – Visionary 7

1. helyezett

Renault Trucks R/EVOLUTION – Roxer Event & More

Egyéb speciális BTL-megoldások főkategória

Ambient marketingmegoldások

2. helyezett

Dante és a végtelen – Team Red

1. helyezett

Vodafone Red Taxi – Team Red

Gerillamarketing

3. helyezett

Dove Bókfal – Artificial Group

2. helyezett (megosztott díj)

Dove Bókkártya – Artificial Group

Birkózó Gerillafilm – Livepoint

1. helyezett

Dove Bókposzter – Artificial Group

Víruskampányok

3. helyezett

Efott Story – Artificial Group

2. helyezett

Dove Bókangyal – Artificial Group

1. helyezett

Viszik a nappalit – Roxer Springer & Jacoby

Meghívó, üdvözlőkártya, katalógus, egyéb B2B kiadvány

2. helyezett

Skoda Színskála szórólap – Café Communicatons

1. helyezett

MUGAZINE – Artificial Group

Fődíj:

Az év ügynöksége 2013

Artificial Group

Az év ügynöksége 2013-ban az Artificial Group
Az év ügynöksége 2013-ban az Artificial Group

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A jövőben a Café felel a szálloda külső kommunikációjáért.

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés