hirdetés
hirdetés
hirdetés

Triplázott az Artificial Group a LolliPOPon

November 26-án, kedd este adtuk át a Kreatív csoport által szervezett Arany LolliPOP kreatívverseny díjait a Budapest Music Centerben.

hirdetés

A versenyre összesen 103 nevezés érkezett 29 pályázótól. Ebből az este folyamán végül 56 shortlistes és 35 dobogós munka készítői vehettek át oklevelet illetve díjat. A zsűri 14 első, 14 második és 9 harmadik helyet osztott ki, továbbá a legnagyobb nyalókát az év ügynöksége vehette át az este végén, amelyet sorozatban a harmadik évben nyertek el.

A zsűri tagjai voltak: Aniot Dávid, a Sió-Eckes marketingigazgatója; Benkő Lívia, a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) főtitkára; Kiskádár Tamás, a Mito egyik kreatívigazgatója; Robák Dávid, az Innovative Solutions vezetője; Rókusfalvy Gábor, a Roxer Event & More ügyvezetője, a MAKSZ btl-szekciójának elnöke; Soós S. Zoltán, a Wonderduck vezérigazgatója; Szerényi Szabolcs, a Kreatív szerkesztője.

A díjátadón készült fotók után megtekintheti a nyertes pályamunkákat is. A galériák megnyitásához kattintson a képekre!

A díjátadón készült további képekért kattintson!
A díjátadón készült további képekért kattintson!

Instore Kommunikációs megoldások főkategória

Displayek

3. helyezett (megosztott díj)

Rexona Forma1 - Kimi Raikkönen installáció – Unilever Magyarország

Asus áruházi display rendszer megújulás – Torter e-Design

2. helyezett

Johnnie Walker display – Willson & Brown Hungary

1. Helyezett

Avon bőrönd – Willson & Brown Hungary

Installációk

2. helyezett

Padra Veled! – Roxer Event and More és Roxer Produkció

1. helyezett

Balaton Sound Nagyszínpad 2013 – Mobilsofa, társpályázók: Balaton Sound (Fülöp Zoltán, Lobenwein Norbert, Media Event, Solid Studio)

Sales Promotion megoldások főkategória

Hoszteszpromóciók

1. helyezett

Dolmio automata – Karmamédia

Lojalitásépítő akciók és eladásösztönző kampányok

2. helyezett

Coca-Cola – Nyerj a haverokkal! Akár 5x esély! – Rewart, társpályázó Coca-Cola HBC Magyarország, McCann Budapest

Promóciók támogatása főkategória

PR

2. helyezett

Termáljég Kúra – Front Page Communications

A projekt leírása innen tölthető le.

1. helyezett

Meséltech. Beleszövitech. Nyertech. - Windows 8. bevezetés fogyasztói videókampány – Wunderman, társpályázó a Vermis Production

Online

3. helyezett

Viasat6 Parapremierek - Este 10-kor eljövünk érted! – HPS Experience

2. helyezett

Veet Cipőmánia Facebook alkalmazás – Progressive Studio

1. helyezett

EFOTT YetiTasli – Artificial Group

Ajándéktárgyak

3. helyezett

Prohome céges karácsonyi ajándék – Prohome

1. helyezett

Glencore céges karácsonyi ajándék – Prohome

BTL-alapú komplex (integrált) kampányok főkategória

3. helyezett

Zöldlista - vásárló program – Bell and Partners

A kampány leírása innen tölthető le.

2. helyezett

Metropol „Pimp my rack”! – Lowe GGK, társpályázó: 42 digital

1. helyezett

Dove Bókok Éve – Artificial Group

Események főkategória

Lakossági partik, koncertek, roadshow-k, fesztiválhelyszínek

3. helyezett (megosztott díj)

Sport Szelet Free Wifi – HPS Experience

ASUS, a kód küldetés kampánya – Visionary 7

2. helyezett (megosztott díj)

Nescafé Style Creator – Artificial Group

Körforgó - szelektív forgatag! Barnulás közben zöldülj velünk! – Bell and Partners

A projekt leírása ide kattintva letölthető.

1. helyezett (megosztott díj)

E. ON Hajtóerőmű – Multeam 360°

Nike üzletnyitó esemény – HPS Experience

Ügyfélpartik, dolgozói rendezvények, csapatépítés

2. helyezett

Sony sajtótájékoztató kreatív rendezvénykoncepció – Visionary 7

1. helyezett

Renault Trucks R/EVOLUTION – Roxer Event & More

Egyéb speciális BTL-megoldások főkategória

Ambient marketingmegoldások

2. helyezett

Dante és a végtelen – Team Red

1. helyezett

Vodafone Red Taxi – Team Red

Gerillamarketing

3. helyezett

Dove Bókfal – Artificial Group

2. helyezett (megosztott díj)

Dove Bókkártya – Artificial Group

Birkózó Gerillafilm – Livepoint

1. helyezett

Dove Bókposzter – Artificial Group

Víruskampányok

3. helyezett

Efott Story – Artificial Group

2. helyezett

Dove Bókangyal – Artificial Group

1. helyezett

Viszik a nappalit – Roxer Springer & Jacoby

Meghívó, üdvözlőkártya, katalógus, egyéb B2B kiadvány

2. helyezett

Skoda Színskála szórólap – Café Communicatons

1. helyezett

MUGAZINE – Artificial Group

Fődíj:

Az év ügynöksége 2013

Artificial Group

Az év ügynöksége 2013-ban az Artificial Group
Az év ügynöksége 2013-ban az Artificial Group

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A budapesti szakember olyan megrendelőket tudhat magáénak, mint például a Four Seasons Hotel Gresham Palace, melynek berendezési és textilmunkáiért felelt.

A versenyhatóság összetett intézkedéscsomagra kötelezte a szolgáltatást működtető vállalkozást.

Gonda Gábor korábban 2018 óta vezette a HP teljes közép-európai régiós ügyeit. 

A Szerencsejáték Zrt. az újrainduló sportélethez igazította a sportfogadási termékeihez kapcsolódó integrált kampányt, Anger Zsolttal a főszerepben.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés