hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tremmel vette meg Vajna részét az Est Mediában

Új neve és vezetősége lesz a cégnek. 

hirdetés

A Napi.hu írta meg, hogy az Est Media részvénye "száguld", amióta kiderült: Tremmel Zoltán vásárolta meg a nemrég elhunyt Andy Vajna részét a cégben. "Nyitás után egy órával a részvény 4 százalékos pluszban volt, és a legnagyobb forgalmú papírnak számított, többen kereskedtek vele, mint az OTP-vel" - írják. A vállalat részvénye Vajna halála után kezdett zuhanni, aki eleve úgy szállt be az Est Mediába, hogy az nehéz anyagi helyzetben volt, a hitelezőivel egyezkedett jó ideje, teszik hozzá.

Tremmel Zoltánról legutóbb akkor írtunk, amikor a TV2-t tulajdonló Magyar Broadcasting Co. Zrt. vezérigazgatójává nevezték ki múlt héten, majd amikor a szintén Tremmel ügyvezetése alatt álló AV Progress 25 százalékos tulajdonrészt szerzett az Atmedia sales house anyavállalatában. Tegnap pedig bejelentették, hogy Tremmel megvásárolta az "AV Investments" Befektetési Kft. 100 százalékos leányvállalatát, a Dynamopest Kft.-t, amelyen keresztül Vajna tulajdonos volt az Est Mediában. A jogügylettel Tremmel öt százalékot meghaladó mértékű befolyást szerzett a cégben.

Ennek folyománya, hogy lecserélik az igazgatóságot és vezetőket, illetve átnevezik a céget. A részletekről később döntenek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

A Nestlé hozza be őket.

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés