hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tremmel vette meg Vajna részét az Est Mediában

Új neve és vezetősége lesz a cégnek. 

hirdetés

A Napi.hu írta meg, hogy az Est Media részvénye "száguld", amióta kiderült: Tremmel Zoltán vásárolta meg a nemrég elhunyt Andy Vajna részét a cégben. "Nyitás után egy órával a részvény 4 százalékos pluszban volt, és a legnagyobb forgalmú papírnak számított, többen kereskedtek vele, mint az OTP-vel" - írják. A vállalat részvénye Vajna halála után kezdett zuhanni, aki eleve úgy szállt be az Est Mediába, hogy az nehéz anyagi helyzetben volt, a hitelezőivel egyezkedett jó ideje, teszik hozzá.

Tremmel Zoltánról legutóbb akkor írtunk, amikor a TV2-t tulajdonló Magyar Broadcasting Co. Zrt. vezérigazgatójává nevezték ki múlt héten, majd amikor a szintén Tremmel ügyvezetése alatt álló AV Progress 25 százalékos tulajdonrészt szerzett az Atmedia sales house anyavállalatában. Tegnap pedig bejelentették, hogy Tremmel megvásárolta az "AV Investments" Befektetési Kft. 100 százalékos leányvállalatát, a Dynamopest Kft.-t, amelyen keresztül Vajna tulajdonos volt az Est Mediában. A jogügylettel Tremmel öt százalékot meghaladó mértékű befolyást szerzett a cégben.

Ennek folyománya, hogy lecserélik az igazgatóságot és vezetőket, illetve átnevezik a céget. A részletekről később döntenek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Budapesti járókelők csendesíthetik le a zabolátlan gépeket.

A Peugeot új, elektromos e-208 modelljéhez ötletes kültéri reklámot készített a francia BETC és a Clear Channel közterületi reklámcég.

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés