hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tremmel vette meg Vajna részét az Est Mediában

Új neve és vezetősége lesz a cégnek. 

hirdetés

A Napi.hu írta meg, hogy az Est Media részvénye "száguld", amióta kiderült: Tremmel Zoltán vásárolta meg a nemrég elhunyt Andy Vajna részét a cégben. "Nyitás után egy órával a részvény 4 százalékos pluszban volt, és a legnagyobb forgalmú papírnak számított, többen kereskedtek vele, mint az OTP-vel" - írják. A vállalat részvénye Vajna halála után kezdett zuhanni, aki eleve úgy szállt be az Est Mediába, hogy az nehéz anyagi helyzetben volt, a hitelezőivel egyezkedett jó ideje, teszik hozzá.

Tremmel Zoltánról legutóbb akkor írtunk, amikor a TV2-t tulajdonló Magyar Broadcasting Co. Zrt. vezérigazgatójává nevezték ki múlt héten, majd amikor a szintén Tremmel ügyvezetése alatt álló AV Progress 25 százalékos tulajdonrészt szerzett az Atmedia sales house anyavállalatában. Tegnap pedig bejelentették, hogy Tremmel megvásárolta az "AV Investments" Befektetési Kft. 100 százalékos leányvállalatát, a Dynamopest Kft.-t, amelyen keresztül Vajna tulajdonos volt az Est Mediában. A jogügylettel Tremmel öt százalékot meghaladó mértékű befolyást szerzett a cégben.

Ennek folyománya, hogy lecserélik az igazgatóságot és vezetőket, illetve átnevezik a céget. A részletekről később döntenek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés