hirdetés
hirdetés
hirdetés

Te mire költenéd az EU pénzét? - Plakátpályázatot hirdet a Transparency

Te mire költenéd az EU pénzét? címmel indít nyílt plakátpályázatot a Transparency International Magyarország, a legnagyobb hazai korrupcióellenes szervezet. A legjobb alkotások pénzjutalomban részesülnek. A nevezési határidő november 30., a díjkiosztóra 2018. december 10-én, a Korrupcióellenes Világnapon kerül sor. A nyertes alkotásokat zsűri választja ki, az első három helyezett díjazásban részesül.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Kabai Zoltán közös megegyezéssel távozik a cégtől.

Xavier Bas és csapata egy évig dolgozott a szekszárdi pincészet most bemutatott új címkéin.

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

Évösszegző Lájkbajnokság 2018 legsikeresebb cikkével, videójával és fotójával.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

A Sans Clichével folytatja a tetőcserépmárka.

Visszatartott vagy az utolsó pillanatban átírt kényes anyagok, berendelt témák. Több egykori zoomos munkatárs mesélt az oldal működéséről.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés