hirdetés
hirdetés
hirdetés

Továbbra is a streaming és a hiphop pörgeti a zeneipart

A Nielsen kimutatása alapján jelentős növekedést produkáltak a zenei stremaing paltformok 2018 első felében.

hirdetés

A lemezeladások drasztikus csökkenése után két évtizedes lejtmenet után 2016-ban mutatott először pozitív jeleket a zeneipar nagyrészt a streaming platformok és videómegosztók népszerűsödésének köszönhetően. 

A Nielsen nemrég nyilvánosságra hozott, az amerikai piac 2018-as évét vizsgáló beszámolója alapján ez a növekedés továbbra sem csökken. Olyannyira nem, hogy az audio-streaming újabb csúcseredményeket produkál, 2017-hez képest 45 százalékos növekedést mutat ez a szegmens. A videó-streaming sem marad el nagyon ettől, a 35 százalékos növekedéssel – derül ki a Rolling Stone cikkéből.

A legnépszerűbb műfaj – amely főleg a streaming térnyerésével vette át a vezető helyet a sokáig egyeduralkodónak számító rockzenétől – továbbra is a hiphop és az R&B számít, a teljes piac 31 százalékának lefedésével.

A legnépszerűbb albumok listája is a hiphop uralmát tükrözi. A streaminget és a hagyományos lemezeladásokat összesítő adatok alapján (egy lemezeladásnak számít 10 számletöltés, vagy 1500 dalstream).

A legnépszerűbb 2018-as albumok az Egyesült Államokban:

1. Post Malone – beerbongs & bentleys 
2. Soundtrack – The Greatest Showman
3. Cardi B – Invasion of Privacy
4. Migos – Culture II
5. Soundtrack – Black Panther: The Album
6. Ed Sheeran – ÷ (Divide) 
7. J. Cole – KOD
8. Post Malone – Stoney
9. XXXTentacion – ?
10. Justin Timberlake – Man of the Woods

 A nyitókép ebből a klipből származik.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Shutterstock tizenötéves születésnapját stockfotóinak remake-jeivel ünnepelte.

Parászka Boróka nyerte a júniusi Minőségi Újságírásért díjat.

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés