hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tovább folytatódik a Winkler-Bazsó saga a UPC-nél

Új elemekkel folytatódik a UPC kampánya, a Winkler-Bazsó páros az utcán teszteli a netet a JWT által készített szpotokban.

hirdetés

Folytatódik a UPC kampánya a bevett Winkler-Bazsó párossal. Az új kampány első két filmje augusztus 20-án került először adásba.

Az új reklámfilmekben továbbra is a televíziós és az internet-szolgáltatások tesztelése la fő motívum, de a szereplők új helyszínre kerülnek, elhagyják a zárt teret és terepre mennek.

Az eklektikus szpotokban lesz macskás nagyi, horgászapu, idegesítő szomszéd, és gyereknevelési tanács Winkler Róberttől. Az új kampányon a JWT dolgozott, a filmeket pedig Kostyál Márk rendezte.

A UPC Bazsó-Winkler párossal futó szériája februárban indult el, a JWT tavaly év vége óta dolgozik a UPC reklámfeladatain.

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés