hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tovább erősít a gyógyszeripari vonalon a Positive Adamsky

Az ügynökség rövid időn belül a 3. megbízását nyerte el a szektorban.

hirdetés

A Positive Adamsky nyerte a Berlin Chemie által forgalmazott Espumisan Easy meghívásos BTL-tenderét. A Positive Adamsky már korábban is dolgozott együtt a német céggel, és most rövid időn belül a második szegmensükben is kipróbálhatják magukat.

Ezzel zsinórban a harmadik gyógyszeripari megbízását szerezte meg a Positive Adamsky a két ügynökség tavaszi egyesülése óta: ők feleltek a Lioton (Berlin Chemie) nyári „Lépésverseny” kampányáért, a Bayer idei, regionális állategészségügyi divíziójának social media kommunikációjáért, most pedig az Espumisan Easy (Berlin Chemie) BTL-kampányának lebonyolítása volt a feladatuk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés