Tóth Szilárd, a budaörsi lokálpatrióta

Budaörsi cukrászdát, kávézót, éttermet és halpiacot ajánl Az Én Városom sorozatban Tóth Szilárd, a Mindshare cégvezetője, akinek családja több száz éve él a Budapest környéki városban.  

Tóth Szilárd az Adler Kávéházban

"Születésem óta élek Budaörsön, sőt a családfánk visszavezethető az 1700-as évek elején Budaörsre betelepített svábokig. Ez eddigi életemet, sőt most már gyermekeim életét is több ponton befolyásolta. Lokálpatriotizmusom így gondolom érthető, aki ismer, ezt tudja rólam" - ezekkel a szavakkal kezdte Az Én Városom sorozat új részét Tóth Szilárd.  

Mit szeretsz és mit nem szeretsz Budaörsben?

Szeretem Budapest közelségét, de azt, hogy mégsem Budapest. Agglomeráció, de mégsem, és egyáltalán nem mondható alvó városnak. Fejlett, sőt egyre jobban fejlődik. És igen, ide köt a családi történelem. Nem szeretem, hogy megnőtt a várost kettészelő út átmenő forgalma január óta. 

Adler Kávéház
Adler Kávéház

Melyik a kedvenc üzleted? 

Ilyen igazából nincs, nem az üzletek, a vásárlás miatt szeretek itt élni. (Bár a város bevételéhez nagyban hozzájárulnak az itteni bevásárlóközpontok.) De ha élelmiszerről van szó, akkor tetszik az új gazdapiac kezdeményezés minden szombat délelőtt a lakótelepen. 

Melyik a kedvenc kávézód/éttermed? 

Pici, eldugott helyen, néhány éve nyitott a Suhajda cukrászda. Egy oka van annak, ami miatt szeretem: nem lehet sehol finomabb házi krémest kapni! Ha valaki emiatt látogatna el oda, érdemes előtte felhívni, hogy elfogyott-e már, mivel nemcsak én gondolom, hogy nincs ennél jobb.

A Suhajda cukrászdában
A Suhajda cukrászdában

Szintén szeretem az Adler kávézót a város közepén, ahol viszont a forró almás rétes a kedvencem. Éttermi fronton a kínálatot nagyon befolyásolja Budapest közelsége, de így is vannak nagy kedvencek. A Fishmonger-féle halpiac és a hozzá tartozó Dock büfé kihagyhatatlan, csak ajánlani tudom az Aromi olasz éttermet.

A Fishmongerben
A Fishmongerben

Személyes kedvencem mégis inkább egy pici családi vendéglő, hiszen tőle ötven méterre nőttem fel, és az egész család ismer gyermekkorom óta: a Szikla - avagy a szintén sváb gyökerű tulajdonos család miatt inkább Felsen Keller -, egy olyan hely, ahová érdemes betérni akár egy főzelék erejéig is. Étlap szinte nincs is, Móni úgyis felsorolja, hogy aznap miből lehet választani. Nyáron pedig gyönyörű a kerthelyiség.

Szikla Falatozó
Szikla Falatozó

A Szikla Falatozóban
A Szikla Falatozóban

Hogyan mutatnád be egy mondatban ezt a városrészt? Mit mutatnál meg belőle egy barátodnak?

Budaörshez való családi kötődésemből eredően és gyermekkori élmények alapján biztos, hogy az óvárosi részeket mutatnám meg, az ottani pincesorokat, a Kőhegyet, a rengeteg kirándulóhelyet a hegyekben és elsősorban a Kálvária dombot és környékét, ahol felnőttem, és ahol szüleim a mai napig élnek. 

Kálvária-domb
Kálvária-domb

Ha nem itt élnél, akkor melyik magyar városban/városrészben élnél szívesen? Miért?

Azt hiszem az eddigi válaszokból kiderült, hogy minden ide köt, nem szívesen választanék mást.

Szikla Falatozó
Szikla Falatozó

havonta jelentkező Az Én Városom cikksorozatunkat a Metropol támogatja. 

 

(forrás: Kreatív Online)

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.