Törőcsik Jenő nem ékszereket árul, hanem boldogságot

Ő volt az az ember, aki a világon egyedülálló módon 40 ország játék- és betelefonálós ezoterikus műsorait kezdte Budáról sugározni. A médiamilliárdos Törőcsik Jenő a sírkőüzletből is sokat tanult és Donald Trumppal közösen is vállalkozott. Most új dologba kezdett. Az általa alapított Telemedia központjában beszélgettünk vele. A cikk a Kreatív februári számában jelent meg.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)

Gulyás Lídia, az Artificial Group influencer specialistája szerint ijesztően nem kreatív, ellenben számos hitelességi kérdést vet fel a kampány.

Juhász Péter Tibor elvesztett egy fogadást. Búcsúzik is a márkától, amivel reklámversenyeket nyertek.

100 óriásplakát- és 200 citylight helyet sikerült kibérelnie az ellenzéki összefogás főpolgármester-jelöltjének. Puzsérék egy plakátot sem vesznek.

A Miskolcon felnőtt szakember korábban is szerkesztette a klub tévés magazinműsorát.

A Stabilo népszerű magyar tiniinfluencereket vet be az új, Z-generációt célzó kampányában.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!