hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tökéletes reklámarcot választott a Globus

Pásztor Anna (Anna and the Barbies) láncfűrésszel esik neki a zöldségnek.

hirdetés

Sok évnyi kommunikációs szünet után a Globus zöldségkonzerveket gyártó vállalata új kampányba kezdett. Ebben és a márka újrapozícionálásában a StyleCommunications ügynökséggel dolgozik együtt.

A kampányvideó központi figurája Pásztor Anna, az Anna and the Barbies énekesnő-frontembere. Annyi történik, hogy Pásztornak nem megy a zöldségtisztítás, illetve -aprítás, döfködni és csapkodni kezd, átvedlik bazári rockerré, majd előveszi a láncfűrészt - aztán betoppan a filmbéli kislány egy pár zöldségkonzervvel.

A Globus reklámjának az üzenete, hogy a konzervei megkönnyítik az anyukák életét. "A minikampány célja a márka fiatalosítása és a márkaismertség növelése, hiszen a Globus zöldségkonzervekkel kapcsolatban hosszú évek óta nem történt különösebb marketing aktivitás" - áll a közleményben, továbbá az is: a kommunikációnak célja, hogy a fogyasztók számára világossá váljon, a Globus zöldségkonzervekben nincs tartósítószer, és "több esetben bio termékekről van szó, amit bátran fogyaszthatnak az egészségtudatos családok is."

Buza Kriszta, a StyleCommunications vezetője hozzátette, hogy valóban nem egyszerű feladat pozitív imázst építeni konzerves termékekről, illetve ismeretterjeszteni és előítéleteket ledönteni. Ezért próbálnak túllépni az átlagos zöldségkonzerv-reklámokon.

A filmhez további közösségi média kommunikáció is kapcsolódik majd.

Alkotók listája

Megrendelő: Globus Konzervipari Zrt
Ügynökség: StyleCommunications
Produkciós cég: 235 Film Kft.
Producer: Buza Kriszta
Rendező: Domokos Norbert
Styling: Bognár Hajnalka
Ügynökség oldali márkamenedzser: Kovács Brigitta

Produkciós kreatív/rendező munkatársa: Fekete Gábor
Gyártásvezető: Moór Valéria
Operatőr: Holecz Balázs
Fővilágosító: Szendrő András
Kameratechnikus: Németh Kornél
Foodstylist: Petrovics György
Smink: Balla Emese
Haj: Radván Simon
Grafika, design: Horváth Sándor
Produkciós asszisztens: Babócsai Borka
Produkciós asszisztens 2: Nagy Emese
Fotó, werkfotó: Láposi Dávid

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés