hirdetés
hirdetés
hirdetés

Több újságírótól is megvált a Zoom.hu

Az Index írta meg először, hogy hétfőn több újságírójától is megvált a Zoom.hu, ahol szeptember 29-én jelentették be, hogy a 24.hu volt főszerkesztője, Kustánczi Norbert érkezik a szerkesztőség élére.

hirdetés

Az Index szerint eddig elküldték a Zoomtól Vitéz F. Ibolya főszerkesztő-helyettest, aki a gazdaság rovat vezetője is volt, Szirmák Erik politikai újságírót, Vajda Juditot, a szórakozás rovat munkatársát, valamint a portál közösségi oldalának kezelőjét, Barsi Zoltánt, de úgy tudják, további elbocsátások is lesznek. 

A hírrel kapcsolatban megkerestük Kustánczi Norbertet, aki megerősítette az elbocsátások tényét, de a neveket illetően nem kívánt nyilatkozni. Elmondta, szerinte az átszervezés természetes folyamat, amikor új főszerkesztő érkezik egy laphoz. Hozzátette, a Zoom.hu szerkesztőségének létszáma ettől függetlenül nőni fog, és az év végéig meg fogja haladni a jelenlegit.

Kustánczi Norbert

Elmondta, vannak már konkrét jelöltjei, van aki már fel is mondott az előző munkahelyén, de ezzel kapcsolatban részleteket nem árult el. "Jó újságot szeretnénk csinálni, van egy határozott koncepcióm, hogy milyen újságírókkal szeretnék együttműködni, ehhez pedig sajnos meg kellett hozni ezeket a döntéseket" - mondta a Zoom.hu főszerkesztője.

Kustánczi Norberttel augusztus elején, a 24.hu-tól való távozása után készítettünk interjút, amelyet itt olvashatnak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés