hirdetés
hirdetés
hirdetés

Több új ügyfél is a Just Creative-nál

Az idén 10 éves ügynökséget választotta többek között a Xiaomi és a Westend is, főként rendezvények kommunikációjára.

hirdetés

Szeptemberben a Kirchhoff Automotive autóipari alkatrészeket gyártó nagyvállalat esztergomi üzeme ünnepelte gyárrészleg-avatóval egybekötött 15 éves születésnapját. A német családi tulajdonban lévő cég az esemény kommunikációjával a Just Creative-et bízta meg.

2019-ben lett 20 éves a Westend, amit jubileumi megújulással, teljes arculatváltással és egy ünnepi játékhéttel ünnepelt a bevásárlóközpont november első hetében. Az eseményen ismert véleményvezérek is a magasba emelkedtek, hogy az „Óriás Ajándékmarkoló” segítségével jótékonykodhassanak. A Westend projektalapon több mint hat éve megbízója a Just Creative-nek. 2013 óta olyan kampányok fűződnek többek között ezen együttműködéshez, mint a Desigual, Massimo Dutti, Zara márkaüzletek sajtómegnyitója, a V4 Kerékpárverseny és Bringa-weekend, a Mikulástánc, a Férfi Kard és Női Tőr Világkupa PR-kommunikációja valamint a Föld Órája esemény népszerűsítése.

Novemberben hazánkba is megérkezett a kínai elektronikai nagyvállalat, a Xiaomi új terméke, egy csúcskategóriás mobilkészülék, melyet egy exkluzív sajtóeseményen mutatott be a Xiaomi Magyarország a meghívott vendégeknek. A rendezvény sajtókommunikációját a Just Creative végezte.

Idén kezdte hazai social- és PR-kommunikációját a Bissell, az amerikai családi tulajdonban lévő vállalat, amely az otthoni takarítási eszközök piacának több, mint öt generáció óta vezetője. A feladatra a Just Creative-ot kérték fel.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés